/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Port nummer i frontpage
Fra : fleng
Vist : 287 gange
200 point
Dato : 03-10-20 14:07

Når jeg ser instruksen fra One.com er der angivet et portnummer, men hvad kan eller skal det bruges til i Frontpage?
Indtil i forgårs kunne jeg uploade hjemmesiden med Frontpage, nu er det umuligt, er der et bud på hvad dette skyldes?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-10-20 15:04

Det er da enkelt kontakt one.com og få en forklaring...
De er meget hjælpsomme hvis man har fået forkert fat i brugsvildledningen.

https://help.one.com/hc/da

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-10-20 15:09

Hvad bruger du i øvrigt Frontpage til i den sammenhæng?

One.com har jo et fantastisk fint program til at lave hjemmesiden med.

Frontpage var noget man brugte for 25 år siden.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 200 point
Dato : 04-10-20 21:57

Når jeg ser instruksen fra One.com er der angivet et portnummer, men hvad kan eller skal det bruges til i Frontpage?

Du skal ind i Frontpage og under upload finde din Server = ONE og indtaste dine adgangskoder/ måske din firewall upload/ udgående trafik delen og give tilladelse til at bruge det Port nummer.

Ellers findes der mange gratis programmer der kan uploade dine filer.
Bare søg på google efter FTP....? Filezilla var i gamle dage et virkeligt godt program.
Men ALLE kræver PASSWORD + og et PORT nummer der er åben på din PC.

https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk01iEjmMKTYOVn2nKkMJSZ07VtIOug%3A1601840936538&ei=KCd6X_-8IJGzsAem75HwBQ&q=ftp+upload&oq=FTP+up&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQARgAMgIIADIFCAAQywEyBQgAEMsBMgUIABDLATIFCAAQywEyBQgAEMsBMgUIABDLATIFCAAQywEyBQgAEMsBMgUIABDLAToECAAQR1DXF1isOGCNVWgAcAJ4AIABeogB5AKSAQMwLjOYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6yAEIwAEB&sclient=psy-ab

Men som ellers skrevet, hvem bruger Frontpage nu om dage.
Du kan lave det samme i Words og andre gratis programmer, som er lid mere uptodate.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-10-20 11:15

Citat
Indtil i forgårs kunne jeg uploade hjemmesiden med Frontpage, nu er det umuligt, er der et bud på hvad dette skyldes?

Logger du ikke ind på One.com via 'kontrolpanelet'?

https://login.one.com/cp/ så går det hele jo af sigselv med opload...

Godkendelse af svar
Fra : fleng

Dato : 05-10-20 15:49

Tak for svaret abbaba.
Det var ikke lige det som gav svaret, men det ledte mig på sporet . Det blev til rettelser forskellige stede i opsætning + der skulle være flueben i passiv upload. Hvorfor det er kommet til , findes der ikke noget svar på.