/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tim Christensen - Love is a matter of..
Fra : Nik_
Vist : 246 gange
69 point
Dato : 03-07-03 00:07

Nogen der kan sende mig sangen med Tim Christensen - Love is a matter of... ? Eller måske et sted hvor jeg selv kan hente den ...

Bare ikke alle de er programmer jeg skal installere og finde den, for det er efter erfaring noget L...

Men håber i kan hjælpe ... ;)

Mvh. Nik.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 03-07-03 00:13

tsk tsk tsk .... det er ulovligt
den er på kazaa du kan bare fjerne alt det der spyware jeg finder lige linket

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 03-07-03 00:14
Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 03-07-03 00:17

Øhm... what ? Nej jeg vil ikke downloade kazaa, har prøvet flere gange, det må kunne gøres på en anden måde ..

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 03-07-03 00:36

alle gået i seng?

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 03-07-03 00:40

nope jeg tror bare ikke der er nogle der vil gøre det ulovlige ... sorry

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 03-07-03 00:51

nå nej ... det ulovlige ... uhh.... jamen det skal de da så heller ikke ... for søren da ...

det ulovlige som ingen nogensiden har gjort før ...! uhh ha da da ...

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 03-07-03 00:53

man må være ulovlig på eget ansvar ... ikke noget med at få andre til at gøre det beskidte arbejde

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 03-07-03 01:03

de gør det sq da frivilligt ..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 10:11

Jeg ska' ikke ta's med bukserne nede og fingrene i kagedåsen, så jeg si'r frivilligt nej tak til at hjælpe dig. Sorry.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-07-03 11:06

Jaja, Nik_, hvis ingen betalte for Tim Christensens sange, ville han hurtigt holde op med at synge.
Så du gør altså også dig selv en tjeneste ved at betale for varen.

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 03-07-03 11:27

I mens du venter - kan du jo selv synge sangen

Love is a matter of...

Love is a matter of difference
Between you and me
Love is a matter of distance
But you are too far away

Love is a matter of growing
And knowing
True feelings
Love is a matter of showing
that you are so far away

When my heart is hoping
My mind is opening to find
I can¹t let you stay
Though love is a matter of difference
You are too far away

Love is a matter of input
outlook, deep inside.
Love is to know you're on my side
that you are so far away

When my heart is hoping
My mind is opening to find
I can't let you stay
Though love is a matter of difference
You are too far away

(solo)

When my heart is hoping
My mind is opening to find
I can't let you stay
Though love is a matter of difference
You are too far away
If love is a matter of distance
You are too far away

/Picasso

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 03-07-03 11:27

I mens du venter - kan du jo selv synge sangen

Love is a matter of...

Love is a matter of difference
Between you and me
Love is a matter of distance
But you are too far away

Love is a matter of growing
And knowing
True feelings
Love is a matter of showing
that you are so far away

When my heart is hoping
My mind is opening to find
I can¹t let you stay
Though love is a matter of difference
You are too far away

Love is a matter of input
outlook, deep inside.
Love is to know you're on my side
that you are so far away

When my heart is hoping
My mind is opening to find
I can't let you stay
Though love is a matter of difference
You are too far away

(solo)

When my heart is hoping
My mind is opening to find
I can't let you stay
Though love is a matter of difference
You are too far away
If love is a matter of distance
You are too far away

/Picasso

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 03-07-03 16:28

Jo tak, men jeg havde altså teksten i forvejen.

Og det er da godt små englebasser at i aldrig henter noget musik "ulovligt" og støtter alle sangerne, godt for jer ..

Og som i kan se i mange af de andre indlæg her, så er der jo slet ikke nogen som henter musik til hinanden vel? nej da !!

Prøv lige at høre jer selv, "det ulovligt!!"

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 03-07-03 16:39

der er nogle der gør det ... men det jo deres eget valg

så kan du jo bare vente til der er en der får lyst eller du kan finde den et andet sted ...

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 16:39

Fordi de andre gør såe.... Nej vel.

Og til din oplysning; så HAR jeg altså siddet i fængsel.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 20:27

Hai igen.

Se lige her Nik_ : http://www.kandu.dk/dk/spg/17856

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 03-07-03 22:19

I er sq umulige - skal nok selv finde den!!!!!!!!!!

Og mange tak for hjælpen...!!

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 04-07-03 01:46

tsk tsk ... ironien i de ord ... de er ikke til at gå fejl af ...
ska' spørgsmålet ikke lukkes tror ikke der kommer nogle der vil hjælpe her

held og lykke
mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-07-03 13:07

Skal nok lukke det når jeg har lyst.... og jeg har i hvert fald ikke lyst til at give nogen af jer point!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 13:13

POINT for den høflige tone du anlægger. Jeg går ud fra du scorer mange venner på den måde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-07-03 19:18

Det er lidt svært at tale med en anden "tone", når man får sådan nogle tåbelige svar..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 19:30

Ok. Du kan ha' lov at synes at svaret var tåbeligt, men derfor ka' vi vel godt tale pænt til hinanden. Alt forladt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-07-03 21:59

Jo hvis alle i "vi" er inforstået med det, så ...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 22:15

Tipper-Topper for mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 05-07-03 00:18

sikkert..

>>>>////////////////>>>>>NIK_>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 06-07-03 23:56

jeg røg vist lidt ud af samtalen/diskutionen/skænderriget ... jeg forstår ikke sidste komentar

mvh
Phylock

>>//??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 00:02

Phylock -> Heller ikke jeg, men det er måske fordi vi er NYE ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 00:07

NYE = Not Yet Embroiled.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:20

...... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<</////////////////////////////////////NIK____________>>>>>>>>>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:20

...... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<</////////////////////////////////////NIK____________>>>>>>>>>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:20

...... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<</////////////////////////////////////NIK____________>>>>>>>>>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 20:43

Hmm....... >>--------------------------------------------- >>>>>>>>>> Hueii haei se...... KAKAKAOFULG !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 13-07-03 13:54

.

Kommentar
Fra : maja2003

Dato : 08-08-03 21:10

Intro.
---3-----3-----3-----3-----3--   --g--
---0-----0-----1-----0-----0--   --e--
---0-----0-----0-----0-----0--   --n--
---0-----0-----0-----0-----0--   --t--
---2-----2-----2-----2-----2--   --a--
---3-----3-----3-----3-----3--   --g--

Verse:
---3-----2p3p2-----0-----0-----0-----0-----2-----2-----3-----2p3p2-----0-----0-----0-----2-----3-----3-----3--
---0-----3-----------1-----1-----1-----1-----0-----0-----0-----3-----------1-----1-----1-----3-----0-----1-----0--
---0-----2-----------0-----0-----0-----0-----0-----0-----0-----2-----------0-----0-----0-----2-----0-----0-----0--
---0-----0-----------2-----2-----2-----2-----0-----0-----0-----0-----------2-----2-----2-----0-----0-----0-----0--
---2------------------0-----0-----3-----3-----2-----2-----2---------------------0-----0-----3-----------2-----2-----2--
---3--------------------------------------------3-----3-----3--------------------------------------------3-----3-----3--
Love is a matter of difference
Between you
And me
Love is a matter of distance
But you are too far away

---3-----2p3p2-----0-----0-----0-----0-----2-----2-----3-----2p3p2-----0-----0-----0-----2-----3-----3-----3--
---0-----3-----------1-----1-----1-----1-----0-----0-----0-----3-----------1-----1-----1-----3-----0-----1-----0--
---0-----2-----------2-----2-----0-----0-----0-----0-----0-----2-----------2-----2-----0-----2-----0-----0-----0--
---0-----0-----------2-----2-----2-----2-----0-----0-----0-----0-----------2-----2-----2-----0-----0-----0-----0--
---2------------------0-----0-----3-----3-----2-----2-----2------------------0-----0-----3------------2-----2-----2--
---3--------------------------------------------3-----3-----3--------------------------------------------3-----3-----3--
Love is a matter of growing
And knowing
True feelings
Love is a matter of showing
But you are so far away

Chorus:
---0-----0-----0-----0-----2-----0-----0-----0-----2-----3-----3-----3
---0-----0-----0-----0-----3-----0-----1-----1-----3-----0-----1-----0
---0-----0-----0-----0-----4-----1-----0-----0-----2-----0-----0-----0
---2-----2-----2-----2-----4-----2-----2-----2-----0-----0-----0-----0
---3-----3-----3-----3-----2-----2-----0-----3-----------2-----2-----2
-----------------------------------’0-------------------------3-----3-----3
When my heart is hoping
My mind is opening to find
That I can't let you stay
Though love is a matter of difference
You are too far away

---3-----2p3p2-----0-----0-----0-----0-----2-----2-----3-----2p3p2-----0-----0-----0-----2-----3-----3-----3--
---0-----3-----------1-----1-----1-----1-----0-----0-----0-----3-----------1-----1-----1-----3-----0-----1-----0--
---0-----2-----------2-----2-----0-----0-----0-----0-----0-----2-----------2-----2-----0-----2-----0-----0-----0--
---0-----0-----------2-----2-----2-----2-----0-----0-----0-----0-----------2-----2-----2-----4-----0-----0-----0--
---2------------------0-----0-----3-----3-----2-----2-----2------------------0-----0-----3-----5-----2-----2-----2--
---3--------------------------------------------3-----3-----3-------------------------------------------3-----3-----3--
Love is a matter of input
Outlook
Deep inside
Love is to know you're on my side
But you are so far away

---0-----0-----0-----0-----2-----0-----0-----0-----2-----3-----3-----3
---0-----0-----0-----0-----3-----0-----1-----1-----3-----0-----1-----0
---0-----0-----0-----0-----4-----1-----0-----0-----2-----0-----0-----0
---2-----2-----2-----2-----4-----2-----2-----2-----0-----0-----0-----0
---3-----3-----3-----3-----2-----2-----0-----3-----------2-----2-----2
-----------------------------------’0-------------------------3-----3-----3
When my heart is hoping
My mind is opening to find
That I can't let you stay
Though love is a matter of difference
You are too far away

Solo.
-----------3-----------------5----------------5----5----5--------------------------------------------------------
---5---5-----5---5^7---7-----7---7^8---8----8----7---7----8---5---8---5---8---5---8---5---7---7--------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------7-------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------9---
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chords in the solo-part:
---0-----0-----2-----2-----3-----3-----2-----2-----0-----0-----0-----2-----2--
---1-----1-----3-----3-----5-----5-----3-----3-----1-----1-----1-----0-----0--
---0-----0-----2-----2-----4-----4-----4-----4-----0-----0-----0-----0-----0--
---2-----2-----4-----4-----5-----5-----4-----4-----2-----2-----0-----0-----0--
---0-----0-----2-----2-----3-----3-----2-----2-----0-----0------------2-----2--
---------------------------------------------------------------------------3-----3--

---0-----0-----0-----0-----2-----0-----0-----0-----2-----3-----0-----0-----0-----2-----0-----3--
---0-----0-----0-----0-----3-----0-----1-----1-----3-----0-----0-----1-----1-----3-----1-----3--
---0-----0-----0-----0-----4-----1-----0-----0-----2-----0-----1-----0-----0-----2-----0-----0--
---2-----2-----2-----2-----4-----2-----2-----2-----0-----0-----2-----2-----2-----0-----2-----0--
---3-----3-----3-----3-----2-----2-----0-----3-----------2------2-----0-----3------------3-----2--
------------------------------------0------------------------3-----0--------------------------------3--
When my heart is hoping
My mind is opening to find
That I can't let you stay
Though love is a matter of difference
You are too far away

If love is a matter of distance
You are too far away

Chords:

Intro:
G--Gsus4--G--Gsus4

Verse:
G--D—Am7--C--Gmaj7--G--D--Am7--C--D--G--Gsus4--G

Chorus:
Cmaj7--Cmaj7--Hm--E--Am7--C--D--G--Gsus4--G

Solo.
Am7--Hm7--Cmaj7--Hm--Am7--Am/D--Gmaj7

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-03 21:47

maja2003 -> jeg ved ikke hva' Nik_ tænker på, men jeg takker og snupper den lige...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maja2003

Dato : 08-08-03 22:14

>>>>Til Molokyle<<<

D var så lidt.. ville os gerne selv have den og fandt den lige på mxtabs.net <--- prøv den en anden gang, den r faktisk ret god..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-03 23:27

Takker igen maja2003, på min musikalske vens vegne. Personligt har jeg ikke en tone skabt i livet. Min ven Joe spiller guitar og havde sjovt nok spurgt efter netop disse tabs.

Nu ved jeg, hvor jeg ska' kikke en anden go' gang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 28-08-03 00:01

hey nik har du fået sangen??? eller leder du stadig?

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 24-10-03 16:28

Du er jo skide ugidelig... Tror du selv vi vil sende en sang til dig med den tone du lægger for døren??
Tjek kazzalite.com eller winmx.com
Du må sQ selv arbejde lidt for det..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:16

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-07-04 21:33

?

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 22-04-06 20:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål