/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
facebook nulstilling via
Fra : return
Vist : 309 gange
500 point
Dato : 25-09-20 16:02

hej

Overfør dit id
To help confirm who you are, please provide a copy of your official ID. We’ll accept a passport, driver’s license or other type of idenitification.
nogen der ved eller har prøvet at nulstille sin facebook konto ved at indsende billede af f.eks køre kort , pass eller lign har førsøgt man tænker at den mail jeg har fået retur med link til nulstilling virker noget underlig

men hvad tænker i ??

der står

Tak for indsendelse af dit id

Hi (mit navn)

tak,fordi du har bekræftet din identitet.
sådan afslutter du åbningen af din konto:

1. Log af enhver Facebook-konto,
der kan være åben på din computer ,telefon ,tablet,

2.klik på følgende link for at nulstille din adgangskode:
Https://www.facebook.com/ (og så en masse tal og li med heds tegn

bemærk linket fungerer kun i 7 de kommende 7 dage og kan kun bruges én gang

vi har føjet denne e-mail til din facebook (står ingen e-mail ) mailadressen står kun en gang og det er øverst oppe altså der hvor man modtager sine emails der står afsender som værrende facebook og modtager er den mail der altså ikke stå i teksten men som fb skriver til .

så du kan nulstille din adgangskodedin adgangskode i fremtiden. vi vil desuden hjælpe dig med at kontrollere dine indstillinger for at sikre din konto sikkerhed, når du logger på

Tak.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-09-20 16:47

FUP OG FIDUSER det er hvad det er...

Glem alt om det! Der er nogen der prøver at loke dine oplysninger ud af dig.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 25-09-20 17:49

Det er da oplagt at det er et forsøg på fup, hvorfor i alverden skulle du svare på sådan en mail? Har lige modtaget en mail om at min konto i Nordea er lukket ned og også her skal jeg oplyse ID med mere. Det latterlige er at jeg ikke har konto i Nordea.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-09-20 18:13

Citat
Glem alt om det! Der er nogen der prøver at loke dine oplysninger ud af dig.

De prøver at LOKKE dine sikkerhedsoplysninger ud af dig...

Kommentar
Fra : return

Dato : 25-09-20 18:31

i har misforstået mit spørgsmål

på selve facebook.com kan man hvis ikke man kan huske sit password tilføje en mail konto som er en helt anden end den facebook kontoen er hæftet op på det er den anden mail konto jeg skal bekræfte på facebook og derefter skal man så uploade noget id som feks kan vare pass ,kørekort vielsesattest osv de har så sendt en mail til mig med et link til brug for nulstilling

det er her mit spørgsmål kommer er der nogen der ved om det er normalt at gøre det på den måde fra facebooks side ?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-09-20 22:36

Citat
I har misforstået mit spørgsmål

NEJ, det har jeg ikke, det er da fuldstændig naturstridigt at tro på sådan en mail - men hvis du mener den er god nok - hvorfor så spørge?

DET ER OG BLIVER EN FUP-MAIL!

Så kom nu lige ind i kampen og slet lortet...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-20 14:23

Citat
nogen der ved eller har prøvet at nulstille sin facebook konto ved at indsende billede af f.eks køre kort , pass eller lign

Det har jeg ikke og kunne heller ikke drømme om at gøre det.

Det er det "nye" FB. De vil snage endnu mere, end de gør i forvejen

Kommentar
Fra : netop

Dato : 26-09-20 14:53

Citat
men hvad tænker I?

Hvad er det du vil nulstille?

Det er da en gevaldig rapand du her er kommet i nærheden af...
Slet og glem, det er det eneste gyldig svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-20 15:24

Citat
der står

Tak for indsendelse af dit id

Hi (mit navn)

tak,fordi du har bekræftet din identitet.
sådan afslutter du åbningen af din konto:

1. Log af enhver Facebook-konto,
der kan være åben på din computer ,telefon ,tablet,

2.klik på følgende link for at nulstille din adgangskode:
Https://www.facebook.com/ (og så en masse tal og li med heds tegn

Jeg forstår slet ikke, at du henviser til et link på FB, som man rent faktisk kan klikke på,, når du selv er i tvivl

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 26-09-20 20:49

Du kan slette din såkaldte Facebook konto helt hvis du vil.
Du kan nulstille det password (kode) hvis du har glemt det.
Hvis du har angivet en mail til nulstilling eller et telefonnummer kan du bruge en af dem til nulstilling........og din nye kode må ikke være den samme som du havde før.

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-09-20 09:03

Hej igen

Nu er det blevet tjekket hos FB og det er en normal procedure hvis man ikke kan komme i kontakt med sin konto skal man indsende noget personligt id der bekræfter at man rent faktisk er den man er for at de vil hjælpe har nu fået tilføjet ny mail der skullebekræftes og tilføjet et nyt mobil nr så nu er der totrinsgodkendelse og det virker

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 27-09-20 09:08

Tak for svaret Eyvind.

Problemet var at mit gamle tlf nr ikke var sat til at jeg kunne bruge det til nulstilling og det samme med mailen da jeg havde lavet den om for længe længe siden og ikke kunne huske den så ved at sende id tl FB fik jeg en ny mail konto jeg har tilgang til tilkoblet FB og lavede så nyt tlf så totrinsgodkendelse nu er aktiveret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-20 09:09

Nåååååååååååe var det, du mente.