/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Fejl i seneste Ipad opdatering?
Fra : ingelein
Vist : 282 gange
35 point
Dato : 01-09-20 09:54

Hej min Ipad Air 2 har fejl i FB og Messenger. Disse fejl opleves ikke på den stationære pc med Mac/win7.
Er der andre, der oplever fejlene?
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-09-20 14:53

Hvilken version af IOs?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-09-20 15:20

Version 13.6.1

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 35 point
Dato : 01-09-20 15:41

Tak, så er den for ny for mig. Har "kun" 12.x.x

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 02-09-20 07:39

Aldrig opdatere noget der virker perfekt.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 02-09-20 09:24

Næh, men ofte er der fejl i tidligere opdateringer, så hvordan gennemskuer man at man har en perfekt udgave. Desuden er det p...e irriterende at man hele tiden mindes om at man mangler at opdatere. Jeg vægrer mig de første 14 dage.
Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 04-09-20 23:45

Kender intet til Mac, men på min PC og Android bestemmer jeg selv hvad og hvornår det skal skal opdateres = nægt adgang til opdateringer, enten gennem indbygget opdatrings program eller med en Firewall og ellers bare opdater de programmer der ikke kan virke uden at skulle opdateres = Netbank osv og det får man at vide når man ikke kan bruge det mere.
Ellers burde du kunne låse dine programmer, med en boks der forhinder dine programmer i at få adgang/ åbnes uden kode.
Ellers har jeg i mange år brugt programmer som dette, ved ikke om det findes til Mac
https://horizondatasys.com/rollback-rx-time-machine/rollback-rx-home/#
Men bare en genstart og alle problemer er historie, men hvorfor dog bruge den slags.
Pjat siger brugere, jeg siger ? væk fis og papir og tilbage på 2 minutter.
Især god når skærmen bliver låst af pengegriske Russere der kræver løsepenge.
Og så så jeg at Mærsk? var udsat for samme, og glædede mig selv over at deres ? teknikere ikke kunne fatte den slags.
https://www.youtube.com/watch?v=F-ChIVSpqwA&ab_channel=HorizonDataSys

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 21-10-20 14:26

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-11-20 10:51

Tak for point