/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Ad blocker/Cookies
Fra : lgs
Vist : 333 gange
100 point
Dato : 31-08-20 23:12

Skulle i dag indberette moms, men blev forhindret i det fordi Told & skat kunne se, at min computer var blokeret for cookies. Det ændrede jeg så til: cookies tilladt. Det hjalp ikke.
Kan det være fordi jeg har installeret en ad blocker?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-08-20 23:24

Spørg hos Told & Skat...

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 01-09-20 01:01

Ad bloker kan du det aktiverer på siden eller bare på IP adressen.
MEN alt og alle sider har den skide POPup med kage politik
Selv har jeg denne ? plugin
https://chrome.google.com/webstore/detail/i-dont-care-about-cookies/fihnjjcciajhdojfnbdddfaoknhalnja?hl=da
Er det på din Mobilos, så søg på Play eller andet om browser, der ikke fatter en pind om KAGER

Men syntes ærlig talt at dem der har INDFØRT den regel med KAGER skulle have LIVSTID.
Man kan jo ikke andet end sige ja og Så dukker skidtet op IGEN på selv samme side man lige har accepteret ALT...........

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 01-09-20 01:06

Tror det er en EU regel = FUCK Danskere/ andre der stemte for den regel,
Man kan jo kun have travlt med kagerne? og alt andet sjovt? tager flere timer om at komme ind på siderne efter.

Men PØJ med det, har kun problemet med Mobilos.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-20 01:07
Kommentar
Fra : lgs

Dato : 02-09-20 20:09

webm: umiddelbart det mest indlysende - lige indtil man sætter sig for at forsøge - da havner man alt efter, hvilken afdeling af told/skat man forsøger sig hos....................

abbaba: og hvad uddrager du så af dine henvisninger? Jeg hælder mest til at tro, at cookies er at ligestille med reklamer i denne sammenhæng - men kom venligst med dit bud.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-09-20 00:12

abbaba: og hvad uddrager du så af dine henvisninger? Jeg hælder mest til at tro, at cookies er at ligestille med reklamer i denne sammenhæng - men kom venligst med dit bud.

Hvilken Browser osv?

Også hvad jeg tænkte på - men jeg er ikke en Kage der bliver ved og ved med at spørge om den skal ædes eller nydes

Prøv at søg inde på Gul og gratis, de kan ikke finde ud af at du lige har Accepteret alt hvad der hedder Cookies men bliver ved og ved med at spørge ACCEPTER eller kun nødvendige og til sidst kommer der en Popup frem med at et scipt ikke kan køres på siden = og slår du AD blockker fra, så får alle Cookies igen og kan starte forfra.

Ellers søg på Trustpilot og du kan se kommentarer fra våde ene ene og anden side der ikke virker efter hensigten, du får næppe noget ud af at kontakte hjemmesiden, da det intet har med dem at gøre, men en teknisk misforståelse mellem Satten DK og oplysnings pligt.

Du kan måske udgå problemet ved at undlade HTTPS og skrive HTPS (usikker side)
Eller bruge en anden browser (Brave) eller
Har prøvet Brave og den var næsten umulig at bruge med alt der fulgte med, samt at få den væk igen. låste min pc

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 25-09-20 14:58

Tak for svaret abbaba.