/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Adobe Flash til Google Chrome
Fra : ingelein
Vist : 405 gange
34 point
Dato : 29-08-20 15:00

Hej
Jeg skal lave fotobøger hos Photobox.dk
Chrome Browseren har deaktiveret Adobe Flash og Photobox angiver og beskriver, hvordan man gør for at aktivere igen...... men de knapper man skal trykke på er ikke interaktive.
Prøv om I kan få det til at virke. Det vil jeg være glad for.
Ingelein

Som hos så mange andre er der ingen hjælp at hente i weekenderne. ØV

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-08-20 17:14

Så brug en anden browser.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-20 17:32

Photobox bruger Google Chrome som browser til deres features.
Dit svar kan ikke bruges.
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-08-20 22:11

Du kan ikke bruge google crome til Adobe................

Men det kan du i Mozilla firefox.

https://support.mozilla.org/da/kb/flash-plugin-hold-det-opdateret-og-fejlsoeg-problem

Kommentar
Fra : poten

Dato : 29-08-20 22:48

Det niende ubesvarede spørgsmål...

chrome://settings/content/flash?search=flash

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-20 23:22

@ Poten
Måske er der flere , der som du kommer med svar der ikke er en disse værd. Hvad skal jeg bruge dit svar til ??.
Ingelein
Ps. Vidste ikke at der var pligt til acceptere svar, der ikke besvarer eller løser mit spørgsmål.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-20 23:25

Ps. Hvorfor gider i ikke at logge ind på Photobox, hvor der tydeligt står at de anbefaler Google Chrome , fordi deres værktøjer er lavet til det. Der er også en anvisning på, hvordan man får Flash Playeren tilbage til benyttelse sammen med programmet.
Det er den Anvisning jeg ikke kan få til at virke. Underligt, at folk, der ikke bruger Photobox svarer på noget de ikke aner en disse m.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 30-08-20 16:10

Photobox bruger Google Chrome som browser til deres features

Tror det ikke, med mindre Photobox er et program på din pc.
Har du Java på din pc.
Prøv at slå din pc sikkerhed fra

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 30-08-20 16:14
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-08-20 17:30

Når jeg spørger efter noget konkret, forventer jeg ikke gæt fra medlemmer, mn at man ulejliger sig med at finde ud af , hvad det konkret drejer sig om.
Citat fra Photobox”
Du skal aktivere Flash, før du kan bruge vores kreationsstudie!

Adobe Flash er en software, vores kreationsstudie skal bruge for at virke, og det er ikke længere standard, at det er aktiveret i Safari.

Det er ikke noget problem, for det er let og hurtigt at aktivere, så du kan vende tilbage og arbejde videre.“

Det samme gælder for Google Chrome.

........ og det er man nødt til at orientere sig om i Photobox.dk , hvis man vil svare på det jeg spørger om. Jeg kan nemlig ikke få anvisningen hos PhotoBox til at fungere.

Man skal ikke svare, bare for at svare!

Accepteret svar
Fra : klaudi_LVII

Modtaget 34 point
Dato : 30-08-20 17:42

Åbn Indstillinger i Chrome, klik på Sikkerhed og Privatliv, klik på Indstillinger for websites.
Find punktet Flash og klik så på det, står den på Bloker websites fra at køre Flash (anbefales)
så klik på knap ude til højre så den skriver Spørg først.

Så'n har jeg fået min Flash til at virke.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 30-08-20 22:41
Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 21-10-20 14:27

Tak for svaret klaudi_LVII.