/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Webfeud
Fra : TEAS
Vist : 260 gange
100 point
Dato : 29-08-20 10:08

Er Webfeud nede i dag D.29/8 2020
Eller er der en fejl hos mig
mv
Teas

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-08-20 10:19

Fra facebook I dag
Desværre kan jeg ikke spille Webfeud igen!
Når man tilmelder sig, bliver det genstartet igen og igen

Niet in kunnen loggen. Poging nieuw wachtwoord lukt niet .Staat bij onbeveiligde site .
Kan ikke logge på. Det er ikke muligt at prøve nyt password. Er på usikret sted.

Ik kom Webfeud niet in. Er wordt gezegd dat er iets is misgegaan met mijn sessie...
en dat steeds weer...
Jeg kan ikke komme ind i Webfeud. Det siges, at noget gik galt med min session...
Og det sker hele tiden...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-08-20 10:20
Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-08-20 11:44

An attempt to send your password unencrypted was about to occur on www.webfeud.com. We blocked the connection to stop your private data from being exposed and tampered w

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-20 12:14

Det skulle være muligt nu

WebFeud
2 t. ·
Travlt lidt. med nogle justeringer. Det er ikke muligt at logge på nu.
· Se oprindelig tekst ·

Forfatter
WebFeud
Og færdig! Spiller igen ??

Synes godt om

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 29-08-20 18:28

Tak for svaret katekismus.