/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gem internetsiderne
Fra : susss
Vist : 205 gange
50 point
Dato : 27-08-20 11:11

Hvordan får man frem i google søge felt alle de hjemmesider man har besøgt så den husker dem ?

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 60 point
Dato : 27-08-20 11:52

Jeg ved ikke helt hvad du mener med "husker dem". Historikken kan du se, ved at klikke på de 3 prikker i øverste højre hjørne af browser vinduet, og så punkt 4 nedefter, eller ved at holde CTRL nede og trykke H.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 27-08-20 13:47

Det er det som hedder Importeret fra IE jeg ikke lige kan få til at fungere..? der var jo alle mine internetsider på den gamle maskine inde i google chromes øverste værkstøjs linie

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 27-08-20 14:45

Indstillinger og bevar søgehistorik

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-08-20 14:46

De ligger jo på den gamle maskine, så skal du først eksportere dem derfra, flytte dem over på den nye, og så importere dem igen.

Din nye "maskin" kan jo ikke "se" den "gamle".

Kommentar
Fra : susss

Dato : 27-08-20 15:42

Nej det var mere om man kunne sætte Importeret fra IE op igen så den gemmer de nye steder jeg søger på ny på den nye maskine ?

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 27-08-20 16:20

Tak for svaret Brassovitski.Problemet er løst fandt ud af det tak for hjælpen