/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Tapas to go
Fra : Rosa12
Vist : 340 gange
85 point
Dato : 11-08-20 08:13

Pis og lort

Den der skulle stå for tapas på søndag til forældrene på mit barns skole er alligevel ikke i stand til det.

Nu hænger den på mig - og det er forsat ferietid på mit arbejde, så jeg skal lave mit eget plus for dem som er væk - så der er ikke tid til at handle osv.

Derfor - hvad er dit bedste (samt prisvenligt) tapas take out i Storkøbehavn, der skal bestilles 12 kuverter uden brød - en anden bager en masse lækkert brød til os

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-08-20 08:20
Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 11-08-20 11:26

Jeg har fundet en masse ved at google, det var mere personlig erfaring.

Hvad er dit bedste take out sted for tapas

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-08-20 11:29

Ingen personlige erfaringer - ergo spørgsmålet er klar til annullering...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   6
- Annullerede   9
- Slettede   0
Ialt   16

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-08-20 15:55

Tapas kan jo være alt muligt, som f.eks suppe eller en dåse med sardiner.
Men det bliver dog mere populært hvis du hurtigt går ind i en butik og køber diverse pølse og skinke pålæg. Helst af spansk oprindelse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-20 17:23

Da Tapas jo bare er småbidder af forskellig slags, kan flere nok deles om det.
Tag fat i de andre forældre og få dem til at hjælpe........det vil de helt sikkert.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 85 point
Dato : 12-08-20 00:56
Godkendelse af svar
Fra : Rosa12

Dato : 12-08-20 08:43

Tak for svaret katekismus.