/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Panda blokerer
Fra : Otnob
Vist : 366 gange
200 point
Dato : 01-08-20 19:35

Hej, Jeg har det problem at når jeg vil downloade programmet reimage kommer panda frem med at panda har blokeret.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 01-08-20 23:03
Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 01-08-20 23:16

Hej netop

Tak for dit forslag men det vil ikke kunne hjælpe mig idet der ikke er noget i vejen med programmet Panda, men det jeg har brug for er at vide hvorledes jeg midlertidig slår Panda fra, jeg har prøvet forskellige muligheder, men åbenbart ikke fundet det rette sted.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 01-08-20 23:36

Hej Otnob

Det er nok fordi panda gør sit job, og blokerer programmet, som i bund og grund bygger på "scare-ware" og din pengepung. FAKE/SPAM program

Hold dig langt væk fra programmet.
https://dk.trustpilot.com/review/www.reimageplus.com

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 01-08-20 23:41

Dit Panda program virker upåklageligt/fint.....

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 02-08-20 08:14

McBobo

Du har næppe selv erfaring med Reimage programmet, men det har jeg og det har været et meget effektivt program som bl.a. fik mit ekstremt langsomme mail system til omgående at fungere efter at Reimage havde løst problemet.

Det jeg har brug for at vide er hvorledes jeg kan forhindre Panda i at blokere et bestemt program.
Jeg har længe haft Panda Dome Pro og betaler 360 kr. årligt for det og har været udmærket tilfreds med det program.

Har nu skrevet til Panda og forelagt dem problemet og venter at høre svar fra dem

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 02-08-20 09:45

Det må være noget ala dette du har brug for. Er Panda på dansk?
Her en google translate

Åbn dit antivirusprogram, klik på ikonet, vælg menuen Indstillinger, Antivirus, og gå til afsnittet Udelukkelser: Fra indstillingen Filer og mapper: Klik på Tilføj. Gennemse til den fil eller mappe, du vil ekskludere, og marker afkrydsningsfeltet til venstre.

Original kilde
https://www.pandasecurity.com/en/support/card?id=55521
Open your antivirus program, click on the icon , select the Settings menu, Antivirus, and go to the Exclusions section: From the Files and folders option: Click Add. Browse to the file or folder that you want to exclude, and select the checkbox to the left.

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 02-08-20 11:20

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-08-20 19:11

velbekomme