/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung foto bliver sløret ?
Fra : return
Vist : 299 gange
500 point
Dato : 22-07-20 21:38

Hej

Nogen der lige kan hjælpe med dette lille problem

Billeder der er taget med Samsung s10e er fine og klare når der så sendes videre til en iPhone er de sløret dvs at de slet ikke er så klare som Samsung mobilen tog hvordan kan det være. ?

Nogen der ved hvordan man kan løse det

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 22-07-20 21:51

Kan du beskrive hvordan du sender / share ?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-07-20 00:00

Måske er billedopløsningen for stor til Iphone ? Iphone kan måske ikke klare størrelsen.
Prøv med ? små billeder om de har samme problem.

Kommentar
Fra : return

Dato : 23-07-20 09:01

Billeder bliver fra Samsung mobilen sendt som MMS til iPhonen og når de modtages der er de slet ikke lige så klare som på Samsung mobilen

PS. Billeder bliver taget som foto på Samsung

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 500 point
Dato : 23-07-20 10:02

MMS reducere billedstørrelsen til noget i retning af 1-2 MB.

Prøv at sende foto som e-mails i stedet - det kan bevare den oprindelige opløsning. Det kan også være at du bliver spurgt om hvor meget du vil reducere størrelsen hvis du sender mail.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 23-07-20 14:56

Tak for svaret Thomas_Mygind.

Tak for svaret det hjalp på billede kvaliteten