/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Fletæde til barberstol
Fra : pirt03
Vist : 311 gange
100 point
Dato : 21-07-20 16:44

Er der tilfældigvis en der ved, hvor man kan købe sæder til barberstole til en fornuftig pris. Synes de priser jeg finder er lidt pebrede.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 21-07-20 22:47

"En tåbe kan spørge om mere end ti vise kan svare på", lyder et gammelt ordsprog.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 22-07-20 09:49

Ha ha "netop"

Og hvori består så det tåbelige i spørgsmålet?? Bare lidt nysgerrig.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-07-20 10:00

Er det løse sæder du efterlyser, og er det til en sådan stol?
https://bornholmermarked.dk/show/hus-og-have/moebler/spisebordsstole-5-frisvinger-barberstole

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 22-07-20 13:54

pirt03 Du skal ikke tage dig af hende netop, hun har det med at nedgøre brugere hvis spørgsmål hun ikke bryder sig om, hvilket kan ses tit. Det ville hjælpe hvis kandu.dk tog sig lidt af hende og hendes andre profiler der ikke er spor bedre.
Hav en god dag

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 22-07-20 14:44

for-lækker:
OK! - undrede mig da også lidt over at spørgsmålet kunne bringe netops p.. i kog, men så er der jo en forklaring. God dag til dig også:

katekismus:
Ja, præcis. De skal nok være nye eller meget lidt brugt. "Mine" begynder så småt at briste i fletværket.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 22-07-20 22:36

Citat
Og hvori består så det tåbelige i spørgsmålet?? Bare lidt nysgerrig.

Der står jo intet om at spørgsmålet er tåbeligt - det er spørgeren der er en tåbe...
Og som ikke en gang kan læse og forstå heller...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   62
- Annullerede   40
- Slettede   0
Ialt   103

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 23-07-20 09:24

netop: Tak for analysen. Slut herfra. Kan du have et godt liv

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-07-20 11:16

Vil du give et link til, hvor du finder sæde til pebrede priser, da jeg ikke kan finde hverken dyre eller billige sæder.
Jeg finder kun brugte stole og ex. http://www.kc-moebler.dk/flet.htm

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 26-07-20 12:46
Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 27-07-20 11:27

for lækker

Tak for tippet. Har sendt en forespørgsel