/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Foto fra mobiltlf til PC
Fra : 20Kroner
Vist : 332 gange
45 point
Dato : 10-07-20 15:59

Jeg har tidligere automatisk fået fotos fra min Iphone overført til min PC. Efter at have fået en ny Iphone sker denne overførsel ikke længere og da jeg kun kan udskrive billeder via min PC kan jeg ikke printe fotos. Mon nogen kan hjælpe?
Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-07-20 16:15

Forbind iPhone til PC via kabel, så kan du se den i Stifinder og hente dine billeder over.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 45 point
Dato : 10-07-20 19:53

Tilslut iphone med ladekablet > tænd iphone> tillad på iphone > så ligger de her:
(appel phone) iphone i stifinder
klik på appel phone > internal storage > Dcim > 100 appel

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 10-07-20 19:57

Du tilslutter din iPhone til iClouds og oploader billederne hertil. Så har du vel iClouds på din PC hvor du så kan hente dine billeder fra iPhonen. Det var vel sådan du gjorde med din gamle iPhone

Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 10-07-20 21:33

Tak for svaret Eyvind.
Tak for svar - det vil jeg prøve.
Venlig hilsen