/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
smittestop app
Fra : jensviggo
Vist : 222 gange
50 point
Dato : 04-07-20 05:35

Har prøvet at hente smittestop appen, men det kan ikke lade sig gøre, da software ios skal være høj 12,4.7 som er min nyeste på iphone 6. Hvad gør jeg, jeg kan ikke hente nyeste software da der kræver højere ios.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 04-07-20 06:41

13.5 eller nyere skal den være

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-20 08:59

Så bliver du nok nødt til at anskaffe dig en nyerer tlf, hvis du ikke kan opdatere den gamle til 13.5 eller nyere!

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 04-07-20 10:40

Min iPhone 6s er opdateret til 13.5.1 så mon ikke du skal prøve at opdatere den.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 04-07-20 11:15

Til for lækker: din er en 6s min 6, måske derfor. jeg ved ikke. Kan du installer app`en?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-20 11:37

iOS 13 compatibility: iOS 13 is compatible with a lot of iPhones – as long you have the iPhone 6S or iPhone SE or newer. Yes, that means both iPhone 5S and iPhone 6 don't make the list and are forever stuck with iOS 12.4.
Kilde: https://support.apple.com/en-us/HT201222

Citat
iOS 13-kompatibilitet: iOS 13 er kompatibel med en masse iPhones - så længe du har iPhone 6S eller iPhone SE eller nyere. Ja, det betyder, at både iPhone 5S og iPhone 6 ikke udgør listen og for evigt sidder fast med iOS 12.4.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-20 14:33

Man skulle næsten tro, at den smittestop app er sponsoreret af ...............Appels salgskontor.

Eller også er det nogle fjolser, som bygger på nyeste IOS uden hensyn til ældre telefoner.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 04-07-20 14:36

Ja og ældre mennesker. Jeg tænker nøjagtig sådan

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-07-20 17:14

Hvis man vil have Iphone er der ingen konkurrence på markedet. Derfor skal der betales meget dyrt for modeller, som hurtigt forældes, og som telefonere dårligt.

Kan være at de vistnok fotograferer bedre end mange andre telefoner; men et billigt fotoapparat er til hver en tid bedre end nogen telefon.