/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
adgang nægtet
Fra : kivi
Vist : 264 gange
100 point
Dato : 28-06-20 08:43

når jeg prøver at installere et program fra pchelt for jeg denne besked
kan ikke køre et program i den midlertidig mappe installation afbrydes ,fejl 5 adgang nægtet.
det er noget er kommet efter at jeg har opdateret win 10

Kommentar
Fra : netop

Dato : 28-06-20 14:42

Hvad er det for et program du prøver at installere og fra hvor???

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-06-20 18:16

Højreklik på installationsfilen, og vælg "Kør som administrator".

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 28-06-20 18:20

Det er forhåbentlig ikke denne virus du er igang med: https://www.processlibrary.com/en/directory/files/pchealth/25877/

What is pchealth.exe doing on my computer?
pchealth.exe is a process which is registered as the W32.Cone worm. This virus is distributed via the Internet through e-mail and comes in the form of an e-mail message, anticipating the opening of its hostile attachment.
The worm has its own SMTP engine which means it gathers E-mails from a local computer and re-distributes itself. In worst cases this worm can allow attackers to access your computer, stealing passwords and personal data.
This process is a security risk and should be removed from your system. Please see additional details regarding this process.
Non-system processes like pchealth.exe originate from software you installed on your system. Since most applications store data on your hard disk and in your system's registry, it is likely that your computer has suffered fragmentation and accumulated invalid entries which can affect your PC's performance.

In Windows Task Manager, you can see what CPU, memory, disk and network utilization is causing the W32.Cone process. To access the Task Manager, hold down the Ctrl + Shift + Esc keys at the same time. These three buttons are located on the far left of your keyboard.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-20 19:38

Hvis det er den grimme , som "Brassovitski" snakker om - er det vist meget godt, at windows har korslagte arme

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 29-06-20 08:27

Tak for svaret Brassovitski.
jeg undre mig bare hvorfor at bitdefender ikke reagere den er ellers meget ihærdig