/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
stifinder
Fra : kivi
Vist : 225 gange
100 point
Dato : 20-06-20 11:50

efter at jeg har opdateret win 10 kan jeg ikke se programmerne i venstre side førhen havde jeg alle programmer ja alt liggende i venstre side hvordan kommer jeg tilbage

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-06-20 11:58

I stifinder står programmer normalt IKKE i venstre side, men derimod mapperne på din HD, så det må være noget, du selv har indstillet, men det lyder ikke særligt sandsynligt.

Det må være noget andet, du mener.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-06-20 12:02

det var mapperne jeg mente

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-06-20 12:06

øverst til venstre står der Navigationsrude, og der er en lille nedpil. Der kan du indstille forskellige visninger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-20 19:56

Kig lige her:
klik på den firkantede "taleboble nede til højre.
nu vises der nogle firkanter
en af dem hedder "tablettilstand"
Hvis den lyser op i forhold til de andre firkanter - så klik på den, og du er tilbage til almindelig tilstand.

Du kan også højreklikke på skrivebordet og kigge på lidt muligheder i punktet "VIS"

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 20-06-20 20:04

Eller gå til stifinder > wintast+e
Klap din stifinder sammen ude til venstre ved at klikke på de > som vender nedad
Når det hele er klappet sammen kan du se dine mapper ved at klikke på pilen > ved denne pc
og så på pilen ud for windows C:

Nu tror jeg du kan se alle mapperne.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 21-06-20 07:49

Tak for svaret Eyvind. men jeg kan bedre lide den gamle stifinder fra før opdateringen