/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kira and the Kindred Spirits
Fra : csje02
Vist : 1299 gange
200 point
Dato : 02-07-03 20:42

Hej alle.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde tabs eller akkorder til nogle sange med Kira and the Kindred Spirits?

Kommentar
Fra : r_anthonisen

Dato : 05-07-03 12:26

Proev at gaa ind paa www.lyrics-discography-mp3.com og soeg paa Kira.. der kan du maaske finde noget.
Mvh

Kommentar
Fra : zupermig

Dato : 06-12-03 11:49

Story of a girl går i G, og så noget D og Am i omkvædet. Jeg kan ikke lige huske det og jeg har ikke en guitar lige her, poster det når jeg kommer hjem.
Rigtig fed musiksmag!

Kommentar
Fra : zupermig

Dato : 26-02-04 12:45

Losing you:

Intro + vers

Bm/ D med oget sus4 frem og tilbage/G /E
Have you ever waited too long.... Går vist i D A G x2
Tilbage til verset

Omkvædet:

G /F# /Bm/ E/

Verset igen

It makes me wanna moan.. Er Bm E

Lead you on.

Akkorderne her er bare skitser, du skal lege med dem, der er sus på mangle steder, bare find frem til hvad du syntes lyder bedst. Guitaristen har nok også justeret på strengene så meget som han slider. Jeg plejer at spille den i barré greb, så kan man slide lidt ligesom ham...

Vers:

G F C C

But maybe it´s just me...
Går vist i Bb og D, er ikke sikker,har ikke en guitar som jeg kan tjekke det på lige her.

Omkvæd:

C /D /G /C -h Am/ Am/ D/ G F/ C

Leg med det...

Lethargic:

Vers og intro går vist I Em C A A

Omkvædet er vist C B7 Em A (eller evt. Dsus4 D Dsus2..)

KAn ikke huske B stykket, hvor hun tæller.( one, two..)

Unimpressed er vist i omkvædet C H Em F(?)
I verset leger man så med Em, ligesom mangør med resten af akkorderne.

Jeg kan ikke huske flere, smider dem måske herinde hvis jeg får tid.

Held og lykke med det!

Kommentar
Fra : zupermig

Dato : 26-02-04 12:50

Losing you:

Intro + vers

Bm/ D med oget sus4 frem og tilbage/G /E
Have you ever waited too long.... Går vist i D A G x2
Tilbage til verset

Omkvædet:

G /F# /Bm/ E/

Verset igen

It makes me wanna moan.. Er Bm E

I believe:

Verset er vist C Em nogle gange og der hvor smukke Kira synger I don't think so... Går man i D ned til C og så Em igen. Omkvædet er vist D C Em Em

Lead you on.

Akkorderne her er bare skitser, du skal lege med dem, der er sus på mangle steder, bare find frem til hvad du syntes lyder bedst. Guitaristen har nok også justeret på strengene så meget som han slider. Jeg plejer at spille den i barré greb, så kan man slide lidt ligesom ham...

Vers:

G F C C

But maybe it´s just me...
Går vist i Bb og D, er ikke sikker,har ikke en guitar som jeg kan tjekke det på lige her.

Omkvæd:

C /D /G /C -h Am/ Am/ D/ G F/ C

Leg med det...

Lethargic:
Jeg gider ikkke skrive tabs'ne ind, det tager for lang tid.

Vers og intro går vist I Em C A A

Omkvædet er vist C B7 Em A (eller evt. Dsus4 D Dsus2..)

KAn ikke huske B stykket, hvor hun tæller.( one, two..)

Unimpressed er vist i omkvædet C H Em F(?)
I verset leger man så med Em, ligesom mangør med resten af akkorderne.

Jeg kan ikke huske flere, smider dem måske herinde hvis jeg får tid.

Held og lykke med det!

Du skal forresten ikke give mig nogle point, lad spørgsmålet stå åbent så andre kan komme med deres versioner. Kender du noget der minder om the spirits musik?

Kommentar
Fra : csje02

Dato : 15-03-04 20:54

Tusind tak Zupermig. Jeg kender desværre ikke noget musik der aflder lige så meget i øret som kira + spirits. men de kommer snart med et nyt album...

Kommentar
Fra : SigneH

Dato : 30-05-05 18:38

Hej!!
Hvad med Save Me?? Er der ingen der har akkorder til den?

Kommentar
Fra : ninaLP

Dato : 30-05-05 20:32

ja er der en som har tabs til save me?!?!?!?
ville være perfekt!

Kommentar
Fra : tyssh

Dato : 30-05-05 22:07

den køre Em Gm Am Gm Em...... altså bare power akkorder

Kommentar
Fra : huhansen

Dato : 30-10-05 18:28

hvad så med akkorder til keybord? er det det samme eller hva?

Kommentar
Fra : huhansen

Dato : 30-10-05 18:28

hvad så med akkorder til keybord? er det det samme eller hva?

Kommentar
Fra : Jens_8D

Dato : 23-10-06 06:24

Nu har jeg faktisk oprettet en hel ny bruger for at give her tabs til Save Me, er jeg ikke sød? :D

Nå, men den går sådan her:

Intro
e|-----------------------------------------------------------------------------------|
b|-----------------------------------------------------------------------------------|
g|-----------------------------------------------------------------------------------|
d|-----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2--|
a|-------------------------------------------0----0----0----0------------------------|
e|--0----0----0----0----3----3----3----3-----------------------3----3----3----3------|

e|--------------------------------------------------------------------------0--------|
b|-----------------------------------------------------------------------------0-----|
g|-----------------------------------------------------------------------------------|
d|-----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2------------|
a|-------------------------------------------0----0----0----0------------------------|
e|--0----0----0----0----3----3----3----3-----------------------3----3----3-----------|

Vers
e|-----------------------------------------------------------------------------------|
b|-----------------------------------------------------------------------------------|
g|-----------------------------------------------------------------------------------|
d|-----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2--|
a|-------------------------------------------0----0----0----0------------------------|
e|--0----0----0----0----3----3----3----3-----------------------3----3----3----3------| x8

Save me, save me
From this loneliness and fear
Save me, save me
Someone get me out of here
Save me, save me
Make my worries disappear

And in the nearest corner
With a bag in his hand
Stood this profoundly
Relaxed looking man
He said

Watch me, watch me
I'm not going anywhere

e|-----------------------------------------------------3--5--6--5--3--0--0-----------|
b|-----------------------------------------------------------------------------------|
g|-----------------------------------------------------------------------------------|
d|-----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2--|
a|-------------------------------------------0----0----0----0------------------------|
e|--0----0----0----0----3----3----3----3-----------------------3----3----3----3------|

e|-----------------------------------------------------------------------------------|
b|-----------------------------------------------------------------------------------|
g|-----------------------------------------------------------------------------------|
d|-----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2--|
a|-------------------------------------------0----0----0----0------------------------|
e|--0----0----0----0----3----3----3----3-----------------------3----3----3----3------| x2

I've got just what you need babe
A remedy,
That will make all your
troubles disappear

Bridge
e|-----------------------------3--5--6--5--3--0--0--|
b|--------------------------------------------------|
g|--------------------------------------------------|
d|-----2----2----2----2-----2----2----2----2--------|
a|-----------------------3----3---------------------|
e|--0----0----3----3---------------3----3-----------| x2

He says ...
Fear me not dear
I'll get you out of here

e|-----------------------------3--5--6—-7-----------|
b|--------------------------------------------------|
g|--------------------------------------------------|
d|-----2----2----2----2-----2----2----2----2--------|
a|-----------------------3----3---------------------|
e|--0----0----3----3---------------3----3-----------|

I'll take on all your pains
and fears

Vers
e|-----------------------------------------------------------------------------------|
b|-----------------------------------------------------------------------------------|
g|-----------------------------------------------------------------------------------|
d|-----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2--|
a|-------------------------------------------0----0----0----0------------------------|
e|--0----0----0----0----3----3----3----3-----------------------3----3----3----3------|

e|-----------------------------------------------------3--5--6--5--3--0--0-----------|
b|-----------------------------------------------------------------------------------|
g|-----------------------------------------------------------------------------------|
d|-----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2----2--|
a|-------------------------------------------0----0----0----0------------------------|
e|--0----0----0----0----3----3----3----3-----------------------3----3----3----3------|

Trust me, trust me
There's only one way out of here
Forget your past
And your future girl
Its only in this moment
You will find a different world

She looks at him and laughs
She says
Where are you from?
I've got all this responsibility
You know its killing me

Bridge...

Omkv:

| Em | G | A | (C?) | Repeat as necessary

I'll love you, I'll love you
And the road will
see us through
We can leave tonight girl
And then you'll have nothing
left to lose

She finally lightens up
and says
Fuck this life for a laugh
Looks like I've found myself
A man and a half
Now they've gone..
Dancing, dancing..
Oh there dancing out of here..
Ohh..there dancing, outta here..

Skulle jeg mene :D. Gl & hf derude ;D