/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Er jeg uforstående overfor min ven
Fra : adamsahar
Vist : 269 gange
20 point
Dato : 06-06-20 17:08

Hej

Jeg er ny herinde og håber I kan hjælpe mig lidt.

Jeg har gennem 3-4 år haft denne super skønne veninde som jeg kan tale med om rigtig mange ting - det går begge veje. Vi har før flirtet lidt og skrevet lidt sjofelt til hinanden uden det har givet anledning til skænderier. Blot for at nævne de seneste eksempler kan jeg fremhæve disse situationer.

1) Hun udtrykker sin frustration over sin mand og er lidt træt af, at hun ikke få så meget opmærksomhed og sex (der kan gå flere uger imellem) Snakken tager en drejning og hun nævner, at hun gerne vil have et barn, hvortil jeg svarer, at vi sikkert kunne lave flotte børn sammen. Nå, men samtalen slutter med; blot for at gengive hende: " Jeg skal være gift med den mand, der gør mig gravid" efterfulgt af en ny besked med teksten "hvornår skal vi så giftes?"

2) Jeg spørger hende om hun kommer og overnatter hos mig, hvortil hun svarer, at det tør hun næsten ikke, da vi sikkert ender med at have sex. Hertil svarer jeg, at det har hun nok ret i. Jeg skriver også, at det ville være dejligt endelig at kunne være sammen seksuelt. Hun svarer bekræftende herpå og er enig i, at det kunne være dejligt.

Nå, videre.

For nogle dage siden spurgte jeg hende så, om hun snart kom og besøgte mig i min nye lejlighed.

Hun: Så skal vi første have en forventningsafstemning
Mig: Hvad mener du lige med det?

Hun: Du vil bare knalde
mig: Et blowjob ku også gøre det - efterfulgt af grine smiley

Hun går nu helt amok og skriver, at jeg er total langt ude og respektløs. Hvad fanden bilder jeg mig lige ind.

Jeg er helt uforstående overfor hendes reaktion og prøver at forklare, at det altså var ment i sjov og var et svar på hendes joke om at knalde (jeg troede det var en joke)

Men hun hverken vil lytte eller forstå, at det var et svar på hendes besked om at knalde.

Jeg prøver nu at forklare hende, at det var ment i sjov, fordi vi var vant til at skrive på den måde til hinanden.

Hun reagere ved at gemme alle de beskeder jeg har sendt til hende.

Jeg bliver lettere irreterret over, at hun gemmer vores snaps og spørger, hvad formålet er med at gemme de beskeder jeg har sendt. Jeg spørger hende flere gange, hvorfor hun gemmer mine beskeder og fortæller hende, at jeg synes det er ubehageligt, at hun gemmer mine beskeder på den måde. Hun er tavs og ignorere mine beskeder, hvad dette angår.

Jeg prøver nu ihærdigt at komme i kontakt med hende og gør det klart for hende, at jeg ønsker at tale med hende om det telefonisk for at undgå flere misforståelser. Dette afviser hun...

Situationen er nu den at vi ikke er på talefod og hun er pisse sur på mig.

Hvor mener I jeg har fucked up??

Undskyld mit grimme sprog.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 06-06-20 18:29

Citat
Hvor mener I jeg har fucked up??

Det har du ved at indlade dig med en gift kvinde - længere er den vel sagtens ikke.
Gå ud og find dig en veninde som ikke er bundet til anden side.
Du kan vel se hun tager pis på dig - hun er ikke interesseret i andet end at holde dig for nar...

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 07-06-20 10:52

Citat
Hun: Du vil bare knalde
mig: Et blowjob ku også gøre det - efterfulgt af grine smiley

Ja altså, hvis man beder om et blowjob, sådan bare lige, uden at nævne at man vil foretage en kraftig storvask først, så ender det galt.
Nå!!! På'en igen. Lykkedes det at få et madrasbal igang med trunten så husk, at de sidste fire hug foretages i luften med en let aflevering på truntens mave.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 09-06-20 16:22

Din veninde har helt sikkert nydt din opmærksomhed og været smigret over din intresse, men er det vist gået op for hende at hun er på tynd is, hun er ikke intresseret i dig seksuelt , kun flirten, derfor vil hun have en gensidig aftale om jeres relation til hinanden. At hun gemmer dine lumre sms, kan jeg godt forstår du er utryk ved, de kan jo bruges imod dig som beskyldninger om chikane.
Jeg tror at du skal indstille alt kontakt med din veninde, hun vil dig ikke og hun bliver aldrig din, så var det sket for flere år siden. Hun er optaget og gift drop det nu, skriv eller ring til hende at du ikke vil ses mere og tak for den tid i har haft. Ud af verden ned det spil, du har spildt nok tid på det.
Det er bare min mening.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-06-20 16:25

Havde ellers bestemt jeg ikke ville kommentere, et SÅ tåbeligt spørgsmål....men
Citat
Det har du ved at indlade dig med en gift kvinde - længere er den vel sagtens ikke.

Her er jeg helt enig med "netop". Enten er du under middel begavet, eller seksuel frustreret.
Du reklamerer for begge dele, godt og grundig.
Vent til manden kommer med en stor økse, og gerne vil have penge, for konens "ydelser".

M.