/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 10 - fejl ved opdatering af prog
Fra : filmbent
Vist : 261 gange
100 point
Dato : 05-06-20 21:32

når jeg skal opdatere et program under WINDOWS 10
får jeg en fejl, at der er en opdatering i gang.
Denne opdatering skal afsluttes før jeg kan fortsætte med den jeg faktisk ville opdatere.
Jeg aner ikke hvad det er og har ikke nogen opdatering i gang.

Bent

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 05-06-20 21:33

Måske er det en Windows opdatering.
Har du prøvet at vente lidt

Kommentar
Fra : filmbent

Dato : 05-06-20 21:41

Hej
jeg har prøvet gentagende gange den seneste måned.
Jeg er enig i at det er WINDOWS, da jeg får fejlen hver gang jeg skal opdaterer et program.
Videoredigering - Adobe PDF std. - MyMovie o.s.v

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 05-06-20 22:31

Klik på Windows logoet nederst til venstre og vælg Indstillinger, scroll ned i højre side ti du ser Opdatering og sikkerhed, klik på den og vælg Hent eller opdater, eller hvad der nu står.

Så søger den efter opdateringer til Windows. Det, du har fat i er IKKE opdateringer til Windows men til programmer, som kører under Windows.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 05-06-20 22:33

Har du prøvet Windows eget fejlfindingsværktøj?
Du finder det ved at vælge flg. punkter:
Indstillinger - Opdatering og sikkerhed - Foretag fejlfinding - Windows update - Kør fejlfindingsværktøjet.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-06-20 23:31

Prøv evt at kører et gendannelsespunkt tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : filmbent

Dato : 05-06-20 23:53

Tak for svaret Bille1948.