/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det' helt crazy
Fra : Urias
Vist : 492 gange
150 point
Dato : 03-06-20 21:18

Har du klappet din indre bisonokse i dag ?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 03-06-20 22:24

Næh, har du?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-06-20 13:23

Næh...men jeg har stanget den.

M.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-06-20 15:24

Hvorfor ikke nøjes med at klappe hesten?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 04-06-20 20:39

Hvorfor ikke ha? det godt, akå lyd til....
https://www.youtube.com/watch?v=-mdUQ9Qhuxs

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 04-06-20 20:42

Tror næppe vedkommende har et KANDU overflod af spørgsmål.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 04-06-20 21:00

Citat
Næh, har du? Klovn
Ja igår, i dag har jeg klappet min indre and.
Så jeg er helt spændt på hvad jeg føler som i morgen.

Citat
Næh...men jeg har stanget den.Roterende fis i kasketten
Har du stanget din bisonokse ? Ja, så tror da pokker.

Citat
Hvorfor ikke nøjes med at klappe hesten?
Det er svært når man føler sig enormt meget som bisonokse.

Citat
Hvorfor ikke ha? det godt, akå lyd til....
https://www.youtube.com/watch?v=-mdUQ9Qhuxs
Du har fanget din indre mus. Husk at klappe dem

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 04-06-20 21:52

Neiiiiiii, det helt crazy det her. Nu føler jeg mig pludselig som en lille fugl piiip piiip piiip piiip.
Åååårhhh mand, hvis jeg klapper den, dør den

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 05-06-20 19:21

babu babu babu, min indre brandbil kommer nu.
Den er så fuld af gejst når den har stigen hejst,

Jamen dog, der dukkede lige min indre slange op. Tør man klappe ?

Fortsat god mors dag.

Accepteret svar
Fra : CaPsen

Modtaget 150 point
Dato : 05-06-20 19:57

Ha, ha, god humor.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 05-06-20 21:37

A' skal slå en prut , A' må helre slut.

Nå, nu dukkede min indre sæl op- Dau dau sæl! Skal man mon klappe sælen ?

Nej, den må hellere få pointene. Hvordan giver man sin indre sæl point ? Meget sælsom opgave. Nogen foreslaw ?

Mvh.
Mig sæl

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 06-06-20 09:08

Citat
giver man sin indre sæl point ?
sælfølgelig.....

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 06-06-20 18:53

Neiiiiii for pokker da, her til middag følte jeg mig meget som Greta Tunberg. Upse da da da.Tænk,
Jeg så, at vores dessertis smelte lige for øjnene af os. "Kan du se co2'en ?" Spurgte min indre tunfisk.
Nej, jeg kunne ikke se noget co2

Senere på dagen fik jeg besøg af min indre traktor. En John Deere med overliggende hash-aksel og forkromet mellemgaspedal.
Og fanden fløjteme her ved fem-tiden, klappede jeg min indre vaskebjørn - Zanussi, som jeg kalder vaskebjørnen.

For sørensen, sikke dag i dag.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 13-06-20 21:49

Jeg er simpelthen så glad for at Mette Frederiksen, sammen med det humanistiske parti Radikale Venstre forærer de stakkels italienere godt 6 milliarder kr. De skulle have det dobbelte - bare i euro.

DK har så mange penge, at vi godt kan afse de sølle få milliarder til de hårdt prøvede og fattige italienere. Åh, det gør så godt i mit gode humane hjerte.

Jeg gav så sandelig min nabo ret, da han sagde, at jeg var et godt menneske med et stort bankende hjerte på rette sted. Gid dog der var flere som jeg.

Jeg bliver så vred når jeg ser og hører de danske folkepensionister beklage sig over deres store pensioner. Jeg kan da godt love jer for, at mange fattige afrikanere ville være lykkelige hvis de bare fik det kvarte af en folkepension. Nej nej, de "fattige pensionister" deler skam ikke ud af deres overflod,

Bare danskerne var lige så god og varm om hjertet som jeg er. Men indrømmet, jeg er nok en ener.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 14-06-20 14:37

- Og så på en søndag, hvor man efter veganer-middagen med ristet speltbrød, nedskyllet med det klareste kildevand, kan vise hvad ens bankede gode hjerte indeholder. Sagen var den, at par sorte gode mennesker bankede på min dør og beklagede deres nød. Deres elendighed bestod i, at de ejede på bankbog (jeg så den selv) 900.000 kr., men pengene kunne ikke hæves før mandag kl 10 altså i morgen. Men, hvis jeg ville overføre 5.000 kr til dem hver -nu og her, måtte jeg få 900.000 kr. Eneste betingelse var, at jeg selv, via en fuldmagt fra dem, gad at hæve pengene i banken i morgen kl. 10

Jeg er sikker på, at fordi jeg er et godt menneske med et større bankende hjerte end de fleste, har forsynet set i nåde til mig. Det åndelige har simpelthen belønnet min godhed, mit store bankende hjerte med disse 900.000 kr. som selvfølgelig bliver fordelt mellem Røde Kors og Bedsteforældre for asyl, så kan også de få glæde af min enorme helt kolossale godhed.

Godkendelse af svar
Fra : Urias

Dato : 16-06-20 09:35

Tak for svaret CaPsen, du er den eneste der forstår lidt humor.

De andre kandut-fætre socialister, fatter kun spørgsmål som omhandler: "Mit toilet løber, er det noget lort ? Jeg har prøvet alt men intet hjælper. Tror I, kommunen har lukket for vandet"

Eller: "Min kone slår mig. Skal jeg kravle ned i et musehul for at få fred ?"
Eller: "Hvorfor døde Jensen ? Glemte han at trække vejret, eller noget ?

God sommer til alle kandut-fætre og kandut- kusiner

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 16-06-20 09:41

Tak og i lige måde, Urias