/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook med datoangivelse?
Fra : ingelein
Vist : 202 gange
100 point
Dato : 31-05-20 11:34

Jeg savner datoer på opslag osv. på Facebook. Kan man indstille ipad til det?
Ingelein

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-06-20 10:33

Næh, det kan man ikke...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-06-20 10:39

Jeg synes det er ret ideforladt at der kun står ugedage på opslag og kommentarer. HM....... var det mandag sidste år eller hvad?. Der er plads til så meget andet skidt på FB.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-06-20 10:40

Det var nok nærmest en indstilling på FB, der skulle kunne klare det.
Ingelein

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-06-20 11:52

Man kan have mange gode idéer og intentioner,
men det er jo i sidste ende programudviklerne
der sidder med det sidste ord i den sag...

Du må have fat i Facebook og forklare dem hvad du gerne vil have ændret!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-06-20 18:37

Jeg ser både dato og årstal på Ipad, så prøv at åbne facebook i browser på ipad istedet for app.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-06-20 19:27

Eller - måske - opdatere appén.