/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Mulepose af børneundertrøjer
Fra : Rosa12
Vist : 326 gange
155 point
Dato : 25-05-20 17:18

Er ikke den mest kreative men mit barn og jeg så en der havde lavede en mulepose af sin undertrøje (børnestrøelse)

Vi fik ikke spurgt hvordan - nu har jeg gogolet derud af men kan ikke finde en opskrift og det har vi brug for

Er der nogen der har prøvede og kan dele en opskrift?

Mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-05-20 17:28
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-05-20 17:29
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-05-20 17:34
Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 26-05-20 17:32

Måske bare mig - men jeg kan ikke inde på stof og stil se nogen opskrifter på hvordan man laver en undertrøje om til en stof pose.

Ja, jeg har søgt på "symønster mulepose" lige som dig abbaba, men jeg ser ikke nogen hvor det er en undertrøje der bruges som udgangspunkt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-05-20 18:33
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 26-05-20 23:31

Hvis ikke det er et symønster du søger? skulle du måske søge på Magiske tricks

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 77 point
Dato : 31-05-20 09:44

Er det en pose, der skal hænge på skulderen, eller skal den bæres i hankene?

Stropperne på undertrøjen bliver vel brugt som hank, så det er vel blot at ligge undertrøjen på bordet, vend vrangen ud af udentrøjen, fold så stropperne sidder i midten som hanke. Den sys sammen i bunden og vupti....en pose.

Godkendelse af svar
Fra : Rosa12

Dato : 26-07-20 17:00

Tak for svaret katekismus.