/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fra : kivi
Vist : 297 gange
100 point
Dato : 21-05-20 13:29

men ven kan pludselig ikke sende mails den kan godt modtage mails og sende kvittering for mails har prøvet af-indstallere igen men den vil ikke sende nogen gode råd til det

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-05-20 14:13

Hvilket post program?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 21-05-20 14:23

Luk for din sikkerhed, kan du så sende mails, er det din sikkerhed der forhindrer programmet og du du skal lave en regel der tillader udgående trafik.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 21-05-20 14:38

det er pop 3 , jeg har aldrig været ude for windows antivirus har spærret for mail

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 21-05-20 14:52

Windows Firewall og andre kan lukke for meget

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-05-20 15:40

Kære Kivi Nu har jeg efterhånden set en del spørgsmål fra dig.
Hver eneste gang er overskriften intetsigende, spørgsmålet er dårligt formuleret, og der er ingen bare nogenlunde brugbare angivelser af hvad problemet er. Du må lære at formulere dine spørgsmål mere præcise, så der ikke skal bruges en masse tid på at spørge ind til hvad det hele handler om.
POP 3 er IKKE et mailprogram, det er en server protokol.
Måske skulle du læse lidt om forskellige ting omkring computere eller finde en anden hobby, end at lege computer ekspert.
Det er ikke være uforskammet, men man mister lysten til at hjælpe, når man ikke får de nødvendige præcise oplysninger, fra start.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 21-05-20 16:00

enhver er ikke forpliktet ud over sine evner det en yousee mail med ooffice 2019 kan man sige det anderledes

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-05-20 20:26

Citat
enhver er ikke forpliktet ud over sine evner det en yousee mail med ooffice 2019 kan man sige det anderledes

Det kan man faktisk godt - hvis det er Yousee mail, må du jo tage kontakt til Yousee og forklare dem om dine problemer...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-05-20 20:53

Yoysee er webmail og har ikke sammenhæng til office 2019.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-05-20 21:57

Citat
Yoysee er webmail og har ikke sammenhæng til office 2019
. Tjahh! Umiddelbart vil jeg mene det burde kunne sættes op i Outlook. Så der kan være et problem med at POP serveren ikke er sat korrekt op. Hvis jeg husker rigtig opsættes en e-mail konti i Outlook med en POP server til indgående post og en smtp server til udgående eller måske omvendt.
Prøv lige denne Google søgning og vælg det øverste resultat: https://www.google.com/search?q=ops%C3%A6tning+af+yousee+mail&oq=&aqs=chrome.0.35i39l4j69i176.-1j0j1&client=ms-android-motorola-rev2&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Eller kontakt Yousee support.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-05-20 23:57

GLEM ALT ANDET OG KONTAKT YOUSEE!

Hvor svært kan det være?

Der har en brugsvildledning på hjemmesiden hvor man kan se hvorledes man skal opsætte sit mailprogram...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-05-20 08:59

#marken84
Citat
Der har en brugsvildledning på hjemmesiden hvor man kan se hvorledes man skal opsætte sit mailprogram...

Det e rikke forde da, men hvis du læser mit indlæg lige før dit, så linker Google søgningen, faktisk til YouSee's startside for opsætning af mail server.

Citat
Google søgning og vælg det øverste resultat: https://www.google.com/search?q=ops%C3%A6tning+af+yousee+mail&oq=&aqs=chrome.0.35i39l4j69i176.-1j0j1&client=ms-android-motorola-rev2&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Eller kontakt Yousee support.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-20 09:00

Citat
Hvad er mine serveroplysninger til YouSee Mail?
Har du problemer med at afsende mails? Din server til udgående post kan være indstillet forkert. Står den til fx 25 skal det rettes til 587. Ellers kan du ikke sende mails.

Her finder du opsætnings-oplysninger, som du skal bruge, hvis du vil opsætte din mail på mobil eller tablet eller mail-klient som fx Outlook.

Indgående server / POP3-server
Indgående postserver (POP3): pop3.yousee.dk
Standardport er 995
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved 'Min server kræver godkendelse (SSL).
Du kan vælge port 110, hvis du oplever problemer med port 995. Bruger du port 110 skal du ikke sætte flueben ved Min server kræver godkendelse (SSL). Vær opmærksom på, hvis der bruges port 110, så sendes adgangskoden i læsbar tekst og adgangskoden er dermed blottet i forhold til sikkerhed.

Udgående server / SMTP-server
Udgående postserver (SMTP): asmtp.yousee.dk
Standardport er 587 - TLS (STARTTLS)
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved 'Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse'. Dette skal markeres i nogle programmer.
Tjek dine serveroplysninger
I vejledningerne herunder kan du se, hvordan du tjekker indstillingerne på dine enheder. Vær opmærksom på, at der kan være mindre forskelle på de viste eksempler og din version.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 22-05-20 09:09

Tak for svaret Brassovitski.