/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
iPad - ikke åbne safari efter opdatering
Fra : fa.dk
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 13-05-20 09:48

Jeg har lige opdateret min iPad til 13.4.1, og den vil ikke åbne safari. Siden er blank og lukker ned efter et øjeblik. Eneste observeret problem. Har lukket iPPadad´en ned og åbnet igen. Når jeg googler problemet, bliver det foreslået, at jeg skal slette historik og webstedsdata, men det er jeg ikke så meget for. Er der nogen, der har et løsningsforslag?
Mvh. Frank

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 110 point
Dato : 13-05-20 09:58

Gør som der bliver foreslået - eller i det mindste at slette Safari og derefter installere den igen...

Godkendelse af svar
Fra : fa.dk

Dato : 13-05-20 10:44

Tak for svaret poten.
Man kan da vist ikke slette safariappen, som den er "født" med. Nå, men jeg tog mig sammen til at slette historik og webstedsdata, dvs. jeg trykkede på sletteknappen - og så åbnede safarien og intet var alligevel slettet.
Bh. Frank

Kommentar
Fra : poten

Dato : 13-05-20 11:08

Godt så...