/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
MS Office til Mac - sprog ?
Fra : myg
Vist : 241 gange
50 point
Dato : 03-05-20 07:41

Har kig på en Office pakke på eBay.
Kan man altid selv indstille brugersproget ved ibrugtagning - altså dansk for mit vedkommende ???

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-05-20 09:04
Kommentar
Fra : myg

Dato : 03-05-20 09:14

Jeg er ude efter den der hedder “Home and Student” i 2019 udgaven.
Jeg har kun brug for Excel og Word
Den ligger på eNay til ca 330 kr.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-05-20 09:40

I gamle dage kunne man hente sprogpakker hos MS s hjemmeside.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-05-20 09:41

Ellers kan du jo spørge sælger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-20 10:46

Det gratis program libre office indeholder også det der svarer til Excel og Word.

Hvis det er til almindelig brug kan du uden problemer både hente og gemme som microsoft office.

Og så er det helt gratis.

https://da.libreoffice.org/

eller direkte:

Klik på teksten " Hovedinstallationsprogram " i det grønne felt.
Og så på teksten " Indbygget hjælp til LibreOffice " i det andet grønne felt.

Begge skal installeres - den store først.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-05-20 10:49
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-20 11:59
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-05-20 14:29
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 04-05-20 08:05

Citat
MS Office til Mac - sprog ?

Nogen har lige overset at deter til en Mac

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 04-05-20 08:11
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-20 10:28

Citat
Nogen har lige overset at deter til en Mac

Der er vist ret mange som kører med windows styresystem på en "mac"

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 04-05-20 12:38

Jeg køre med dansk office pakke på min mac.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-05-20 18:24

Måske nogen ved det, hvis du sender et link på office pakken på ebay.

Noget dyrere
https://pcmac.dk/produkt/microsoft-office-mac-2019-home-and-student/

Kommentar
Fra : myg

Dato : 05-05-20 21:26

Tak for alle gode og knap så gode indlæg ??
Desværre tog jeg det for givet, at Mac stod for OSX og ikke andet . Je burde nok have præciseret det fra starten.
Når jeg bruger MS Office (har en Mac (OSX) version fra 2011) er det af magelighedshensyn (har brugt og undervist i skidtet i en menneskealder).
Jeg har forsøgt mig med apples eget software, googledocs mm. og nu også libreoffice, men det er

MS Office Home and student 2019 til Mac (altså OSX 64 bit ;-)) med dansk sprog

jeg vil have (da den er 64 bit) og intet andet, men jeg leder efter en i prisniveauet omkring de 3-400 kr. og ikke de dyre udgaver. Men i alle tilfælde et regelret (lovligt) produkt!

Det nærmeste, jeg er kommet, er en sælger, der siger, at den er "multilanguage" og kan bruges på ethvert sprog - men han svarer ikke på mit direkte spørgsmål vedr. dansk, og det gør mig usikker.
Derfor mit opslag her.