/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Kan ikke komme i kontakt med Skat.
Fra : izmir-pingvinen
Vist : 430 gange
100 point
Dato : 30-04-20 11:32

Hej jeg har lige indbetalt retsskat via dankort.

Men når jeg trykker på årsopgørelse 2019 står retsskat beløbet stadig som ikke betalt.

Jeg ville ringe til Skat, for at høre om de havde modtaget min betaling. De tager ikke telefonen.

Så prøvede jeg at skrive til dem, det kan man åbenbart heller ikke.

De er meget svære at komme i kontakt med.

Hvad vil I anbefale jeg skal gøre??

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 30-04-20 11:49

Det tager vel sin tid at opdatere systemet.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-04-20 11:59

Check din netbank om beløbet er hævet.

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 100 point
Dato : 30-04-20 12:50

Citat
Check din netbank om beløbet er hævet.

Der kan sagtens gå én til to dage før betalingen er registreret...

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 30-04-20 12:57

Skriv til dem, de svar dog kan der gå op til 20 dage fik jeg besked på da jeg sendte dem en mail.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-20 14:11

Nu ved jeg ikke hvordan du betalte over nettet, men hvis det er via "betal og overfør" skal du sætte betaling til at være "straks" - er det muligt du kan se resultatet hurtigere.

Kommentar
Fra : izmir-pingvinen

Dato : 04-05-20 13:20

Tak for svarene allesammen, min betaling er registreret nu. Det er kommet i orden.

God dag til jer

Godkendelse af svar
Fra : izmir-pingvinen

Dato : 04-05-20 13:20

Tak for svaret netop.