/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Flotte glas til arrangementer i haven
Fra : Shakki
Vist : 164 gange
40 point
Dato : 14-04-20 11:47

Jeg afholder i ny og næ nogle arrangementer i min have, hvor der bliver gået meget op i design og kunst. Når vi kommer ud på den anden side af corona-krisen, vil jeg rigtig gerne genoptage dette, og kunne i den forbindelse godt bruge nogle gode råd til valg af nogle smukke drikkeglas og andet service.
Kender I til nogle lækre designs jeg kan kigge nærmere på?

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : Jonas93

Dato : 14-04-20 11:53

Prøv at tage et kig hos https://www.frederikbagger.dk/ - de har nogle virkelig smukke glas til enhver lejlighed eller arrangement. Jeg er selv helt vild med deres Crispy serie, som jeg ejer en del glas fra - https://www.frederikbagger.dk/collections/crispy-1

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 14-04-20 16:10

Det er jo ikke nemt at gætte hvilken prisklasse du tænker på.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-04-20 16:32

Nu er vi godt trætte af den slags dårligt skjult reklame

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-04-20 16:43

Ja, en og samme

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-04-20 15:05

De der sprøde crispy glas går alt for hurtigt i stykker.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-04-20 16:23

"Arfmanss krystal" gør det lige så godt - og langt billigere