/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Diasshow
Fra : fisherprice
Vist : 397 gange
25 point
Dato : 02-07-03 17:06

Kan på min XP-maskine se et diasshow af en mappes billeder. Hvilket proram skal installeres på en WinME-maskine for at opnå samme resultat? (Lidt træls at klikke sig gennem 1000billeder enkeltvis hvis man kan nøjes med at vælge "næste")

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 02-07-03 17:18

hmmm med acdc finder lige link

mvh
Phylock`

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 35 point
Dato : 02-07-03 17:23
Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-07-03 17:29

du behøver ikke hente noget program.. du åbner bare et af billederne fra mappen og trykker så diasshow for neden.. der er en række knapper.. den knap som ligner et stativ til et gammel lysbilledestativ det er diasshow. tryg på den og den viser et diasshow af alle billederne fra mappen i et behageligt tempo

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : fisherprice

Dato : 02-07-03 19:04

> du behøver ikke hente noget program.. du åbner bare et af billederne fra mappen og trykker så diasshow for neden.. der er en række
> knapper.. den knap som ligner et stativ til et gammel lysbilledestativ det er diasshow. tryg på den og den viser et diasshow af alle
> billederne fra mappen i et behageligt tempo

Ja i XP. Men jeg skulle jo bruge tilsvarende funktion i WinME - og gerne en funktiuon der muliggør at jeg selv vælger når jeg vil skifte til næøste/forrige billed!

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 02-07-03 19:13

Du kan da bruge power point dias show, det må da ligge på din putter eller installations cdén
Stig

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-07-03 22:56

Hej fisherprice

Det nemmeste du kan gøre, er at bruge stifinder. Vælg VIS dernæst MINIATURE. Så får du alle billederne vist i miniature.
Det bruger jeg selv, da jeg er ivrig amatørfotograf med et digitalt fotoapparat (NIKON).
Hvis du ønsker "gratisprogrammer" til at vise dias-show, bedes du oplyse en mail-adresse, så vil jeg sende dig et par stykker.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-07-03 23:27

nåh undskyld jeg havde læst spørgsmålet som: kan jeg på min XP-maskine lave diasshow.. kunnee være at jeg skulle læse spørgsmålet ordentligt næste gang..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-07-03 07:18

Hej igen fisherprice

Jeg bruger selv programmet PhotoRelay, som er en del af Easy CD Creator 5.
Jeg synes det er et godt program, da du kan lave dine diasshow med f.eks. musikledsagelse. Det gode ved programmet er, at billeder og lyd, bliver pakket i en EXE-fil som så kan vises på alle andre PC'ere, uden at de selv har programmet.

Mvh
Frank

Godkendelse af svar
Fra : fisherprice

Dato : 04-07-03 18:32

ACD er lige det jeg skal bruge, tak Phylock.