/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærme / lys.
Fra : Mosebaek
Vist : 215 gange
200 point
Dato : 01-04-20 20:51

HP Pavilion Notebook. Model: 17-g 162no. Windows 10-version 1909.

Efter fornylig opdatering af windows, er der kommet mærkelig fænomen.

Når jeg i Stifinder ser på billeder, og klikker på "Fuld skærm" (pile nederst / højre) lyser skærmen ret kraftig op. Er det normal. Den har ikke gjort det før.

Har været i Enhedshåndtering, her ser alt fint ud.

M.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-04-20 02:14

Det har formentlig noget med samspillet mellem din skærmdriver og windows10 udgaven.
du kan spørge HP om de har en løsning. Måske i form af en ny driver.
Ellers kan løsningen være at rulle opdateringen tilbage til din tidligere version.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-20 11:48

Kig lige i start - indstillinger - opdatering - vis opdaterings oversigt