/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Trådene redes ud!!!!!! (judleman & MarsA~
Fra : Judleman
Vist : 435 gange
1 point
Dato : 02-07-03 17:04

I skal vide hvordan det hænger sammen!!!!

Jeg er træt af at folk undrer sig over "mysteriet mellem Judleman og MarsAben" !
Her får i det at vide:

Judleman er den samme som MarsAben = Forkert
Judleman og Marsaben er brødre = Rigtigt
Judleman og MarsAben er lige seriøse = Forkert!!!! (Jeg ved ikke hvad han har gang i !!)
Judleman og MarsAben støtter hinanden pointmæssigt = Forkert!
Judleman laver overvejene seriøse indlæg = Rigtigt
MarsAben laver mest sorte, til dels, underlige indlæg = Rigtigt
Judleman er ældre end sin bror = Rigtigt

Hvis der er flere Ting som er uklare, så skriv det i smalltalk. Basta!

P.S: Man skal ikke bedømme mig på min profil! Jeg vil nemlig ikke lægge mit navn ud på nettet. Det er der ikke noget skummelt i.

Ha' en fortsat god dag!

Mvh. Judleman

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-07-03 17:25

øhh hva' sker der..??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-07-03 17:36

Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 02-07-03 17:38

noget som i ikke har lagt mærke til. Nogen folk tror der er en skummel forbindelse mellem mig og MarsAben. Never mind

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 11 point
Dato : 02-07-03 17:47

Det jeg synes, at der er "skummelt", er at MarsAben" stillede et spørgsmål, der blev svaret på. Spørgsmålet forsvandt fra "seneste 25" et par minutter efter. Dette burde ikke være muligt. Det var det, der undrede mig.

mvh ans

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 02-07-03 17:49

Min bror fandt ud af at man godt kunne hvis ingen havde svaret på det, eller noget i den stil....

Mvh. Judleman

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-03 17:52

Der er bare det ved det, at der var svaret på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 02-07-03 17:55

Tillykke! du får ét point!!

Godkendelse af svar
Fra : Judleman

Dato : 02-07-03 17:55

Slutter på kandu....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-03 17:57

Hvis du slutter på kandu, kan din bror så ikke bruge de point, som du har lagt ud med en snøre.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-03 18:01

Fortrød du eller gør du bare grin med brugerne? Det er da underligt at du og din bror fortryder stillede spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-03 18:03

Ups, det sidste var ikke ment, havde glemt at det stod under fisk. Sorry.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 02-07-03 18:03

jeg slutter og min bror får ikke point'ne. Og jeg gør ikke grin med brugerne, stol på det.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-07-03 19:27

Der er da ikke noget forkert i at fortryde et spørgsmål og derfor slette det.
Og hvorfor det skal være Judleman´s problem, at Marsaben har slettet
et spørgsmål - ja, det må guderne vide.
?????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-03 21:32

Hør nu; Der er altså nogen der gør grin med nogen. Jeg håbede på at kandu.dk var en god alternativ potal til eksperten 'you know who', hvis man manglede svar på noget. Derfor faldt det mig for brystet at MarsAben opførte sig så umodent, var mærkelig og kaldte sin 'bror' for ost. Påstulaterne i dette spørgsmål vil jeg ikke tage stilling til. De må stå for egen regning. Som jeg oplever det, er der tale om Jekyl and Hide.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-03 21:33

Hør nu; Der er altså nogen der gør grin med nogen. Jeg håbede på at kandu.dk var et godt alternativ til eksperten 'you know who', hvis man manglede svar på noget. Derfor faldt det mig for brystet, MarsAben opførte sig så umodent, var mærkelig og kaldte sin 'bror' for ost. Påstulaterne i dette spørgsmål vil jeg ikke tage stilling til. De må stå for egen regning. Som jeg oplever det, er der tale om Jekyl and Hide.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-03 21:36

Kan man logge ind som to og være en og samme. Ku' være jeg skulle lægge spørgmålet ud i plenum ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-07-03 21:45

Det tror jeg godt man kan MOLOKYLE
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-07-03 21:50

Lige nu er jeg både logget ind og ikke ind på kandu.
Jeg tror at hvis jeg registrerer mig som en anden er jeg på.
Emesen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-03 21:57

Hej MOLOKYLE
Der kan du bare se, det kan man godt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-03 22:03

Hvis man så logger på som 2 og fører dialog med sig selv, kan man så også slette sit spørgsmål fra seneste 25, hvis ingen andere svarer/kommenterer ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-03 22:06

Ja se det ved jeg ikke - men spørg Emesen.
Eyvind.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-07-03 22:07

Jeg ved det heller ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-03 22:13

Dér ka' man se og undres !?!?!?

Ps. emesen -> http://www.stratek.dk/shop/ havde ikke mere pci->SCSI, heller ikke andre steder på den lange.................................................................................................................................... Allé

Pust; lang cykeltur fra Hvidovre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-07-03 22:16

Det var kedeligt - med hilsen fra Emesen og Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-03 22:19

See you... OaO </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-07-03 22:52

I det øjeblik man har modtaget en kommentar til sit spørgsmål,
kan man ikke slette spørgsmålet - heller ikke, selv om kommentaren
er fra en selv.