/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjælp
Fra : kivi
Vist : 296 gange
100 point
Dato : 31-03-20 16:42

efter at jeg har nulstillet min pc er jeg begyndt på at google kommer frem med sider som jeg lukket ned men som kommer igen når jeg går ind i google igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-03-20 17:12

Hvis du lukker din browser oppe til højre (X) og du har et par faner kørende - vil de dukke op igen når du starter samme browser.

Efter en nulstilling skal der opdateres og opdateres og opdateres mange gange.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-03-20 17:34

Du klikker på de tre prikker øverst til højre og går ind i indstillinger, her har du mulighed for forskellige indstillinger som du ønsker...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-20 19:52

Slet dine cookies

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-04-20 09:48

det er når jeg har været inde på en side og lukket dem ned med krydset oppe i højre hjørne går jeg så ind på en ny side så kommer de frem igen øverst oppe på siden

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-04-20 09:53

Citat
Du klikker på de tre prikker øverst til højre og går ind i indstillinger, her har du mulighed for forskellige indstillinger som du ønsker...

Hvis du går ind på Indstillinger - Søgemaskiner - kan du sætte flueben i
Åbn siden Ny Fane så kommer der altid en ny fane når du søger...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-04-20 13:58

Kære Kivi nu må du altså snart til at finde ud at skrive overskrifter der har med spørgsmålet at gøre. "Hjælp" er IKKE et spørgsmål.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-20 17:29

Slet alle browserdata !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-04-20 07:37

man kunne jo kigge på spørgsmålet og ikke overskriften det men jeg havde forventet det pørgsmål hvad med at komme med et svar istedet for

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-04-20 09:21

Citat
man kunne jo kigge på spørgsmålet og ikke overskriften det men jeg havde forventet det pørgsmål hvad med at komme med et svar istedet for

Nu står spørgsmålet jo ikke i den E-mail man får om at der er et spørgsmål i en kategori man abonnerer på. Så tag dig sammen og skriv noget fornuftigt i overskriften. Tak.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-04-20 09:24

Der er et eller andet sted i indstillinger i Google, hvor du kan vælge om Google skal starte på startside, eller den sidst besøgte side. Prøv evt. At sætte den tilbage til standard indstillinger.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-04-20 09:39

det har jeg gjort men hvorfor kommer alle de gamle sider som jeg har besøgt nogle er fra dagen i for vejen

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-04-20 11:38

Hvis du har gjort som beskrevet herunder, får du en side når du starter Google op...

Hvis du går ind på Indstillinger - Søgemaskiner - kan du sætte flueben i
Åbn siden Ny Fane så kommer der altid en ny fane når du søger...

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-20 12:15

I Google Browseren
Indstillinger
Under "Udseende"
Kun bolle i nr. 2, og sæt siden til https://www.google.dk/?gws_rd=ssl

Under "Ved opstart"
Kun bolle i "Åbn en bestemt side eller en række sider", evt også i "Vis knappen startside".
sæt den til https://www.google.dk/?gws_rd=ssl
Hvis der er andre sider på listen så slet dem.

EVT. under "Nulstil og ryd op"
Vælg "Gendan indstillinger til deres oprindelige standardkonfiguration",
kør nulstilling.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 03-04-20 07:42

Tak for svaret Brassovitski.