/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
soundbar
Fra : jensviggo
Vist : 222 gange
200 point
Dato : 28-03-20 05:32

Jeg har en LG soundbar med subwuffer, der er tilboblet et Samsung tv gennem optical indgang.
Dette har fungeret perfekt siden jed satte det op. Men nu er der kommet en støjende hvæsen, som er frygtelig irriterende. Kom lige pludselig. Jeg har ikke foretaget ændringer overhovedet.
Hvad mon der er galt?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-03-20 09:09

Det finder du jo nok bedst ud af ved at reklamere til leverandøren hvis der stadig er garanti på den...

Det er jo enormt vanskeligt at gætte på hvorfor ting pludselig ikke virker som de plejer

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 200 point
Dato : 28-03-20 09:40

Som gammel elektronikmand har jeg oplevet fænomenet når en elektronisk komponent kun er delvist defekt. Det sker typisk når der er dårlig forbindelse INDE i et komponent.

Det kan også skyldes at en fejl sender den digitale datastrøm ud i højtaleren.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 31-03-20 08:22

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.