/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mest driftsikre brugt bil
Fra : Bondesauto
Vist : 265 gange
20 point
Dato : 23-03-20 10:59

Hvad er jeres erfaringer med brugt biler? Hvilken er den mest driftsikre?

Jeg har læst lidt om brugt biler her:

https://www.bondes-auto.dk/

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 23-03-20 12:00

Toyota.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-03-20 13:05

Enig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-20 15:44

Endnu en gratis reklame-fisker, der lige røg i "SKAL ALDRIG NOGENSINDE HANDLE MED".

se endvidere den imponerende anmeldelse https://dk.trustpilot.com/review/bondeauto.dk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-20 15:52

Nå det var et skidt trustpilot link. Der er flere der har samme navn.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-03-20 16:06

Helt enig med 3773. Jeg tror ikke han skulle have "pyntet" dette "spørgsmål", med hans egen hjemmeside.
Jeg har lagt mærke til, gennem flere år, at små brugtbils handlere tit er nogen det har et fornavn i stil med Hassan eller Muhammed.

Iøvrigt skal man ikke forvente et bare nogenlunde bærbar svar, på sådan et spørgsmål.
Der er vel tre mill. biler i Danmark. Og alle bilejere vil selvfølgeligt holde på, at netop deres bil er den bedste.

Mit tip: Opel. Dette mærke har jeg kørt siden 1983. Så må i selv tænke over, hvorfor.

M.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 24-03-20 02:32

Enig med andre ? dog med det forbehold at siden er for mennesker der kan lide EN SIDE med masser af LORT og tilpasset mobiltelefoner/ men Stadig INGEN brugervenlighed.. FØJ
Flygter fra de skide hjemmesider, og lige deres specifikke kagepolitik angående sidste efterspørgsel af? et eller andet på nettet.

Øh? hvad sælger du? reklamer eller reklamer der indeholder noget med biler?????

Se på Guloggratis = elendig hjemmeside det er blevet til, men sikkert lavet af mennesker der skal lave et SKIDE smart design og INTET andet, selv børn på 10 kunne lave det bedre, men uden reklamer og andet PIS

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 24-03-20 02:34

NB? oplyser i også om ? faktiske udgifter, eller ryger der lige 3-4000.- oven i prisen.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 24-03-20 12:51

Dårligt reklameforsøg!

Ingen vil forhåbentlig prøve at købe noget af dig...!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-20 14:41

Bille1948 - der er da ikke nogen bil der hedder "enig"

Xantia som nu kører på 20. år
Når den bliver 21 år får den lov til at flytte hjemmefra.

Volvo - altså den Svenske udgave med B18 motor.

Opel Ascona 2,0

Ford Cortina (det behøver ikke absolut, være den Prinsen har med Lotus-motor)

Kommentar
Fra : andersv3

Dato : 25-03-20 14:30

Jeg synes Ford laver nogle gode og driftsikker biler.

[URL]https://goleaseit.dk/[/URL]

Kommentar
Fra : andersv3

Dato : 25-03-20 14:30

Jeg synes Ford laver nogle gode og driftsikker biler.

https://goleaseit.dk/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-03-20 15:05

Nemesis - man skal ikke prale, for i dag ville citronen ikke starte >>>>>>hen til mekanikeren.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-20 16:58

Eyvind, du har en lidelsesfælle her. Jeg har også lige været ved mekaniker i dag. Dog kun efter to nye pærer i forlygter. Den ene var itu, men "de kloge" anbefaler jo, at man skifter begge, når de er ret gamle.
Min Astra G, er nu i nærheden af 270.000 km. Og kører som smurt, hvilket den også er.

Snakker vi om ældre biler, synes jeg Xantia, og Vectra B, er noget af det flotteste, der er fremstillet af biler. Altså selve udformning af karosseriet.

M.