/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Se billeder og videoer via link
Fra : Desimule
Vist : 286 gange
100 point
Dato : 22-03-20 14:45

Hvor er det, at man kan lægge billeder op, som man kan se via link?
Og kan man også lægge video op?
Har set det brugt her på Kandu, men kan ikke finde det nu.

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 110 point
Dato : 22-03-20 15:35

Du kan bruge Dropbox og Google Foto. Microsoft har vist også et "drev".
Du skal bare oprette dig som bruger et af stederne. Vejledningerne er på dansk.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-03-20 15:51

Du kan også bruge https://www.filemail.com/

Godkendelse af svar
Fra : Desimule

Dato : 22-03-20 16:03

Tak for svar. Jeg havde i mellemtiden selv fundet det, jeg skulle bruge.
Jeg havde glemt at skrive i spørgsmålet, at det skulle kunne gøres anonymt. Altså så man ikke kunne se hvem, der havde sendt det. Det kan gøres på streamable.com