/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Dating
Fra : mickh
Vist : 734 gange
50 point
Dato : 02-07-03 16:18

Hej - jeg har en profil på dating, men modtager ingen svar. Hvad er der galt? Er der andre mødesteder I kan anbefale?
Profil: mickh

mickh@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 02-07-03 16:19

Sommerferie måske ?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-07-03 16:20

hmm.. måske du skulle tænke over hvad din profil byder på.. har godt nok ikke kigget på den da jeg ikke bruger den slags steder.. mne jeg kunne forestille mig at en billedprofil gav mest respons..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-07-03 16:26

måske også lidt fordi du søger en anden mand...

Kommentar
Fra : ALR

Dato : 02-07-03 16:28

hvis du vil have succes med en profil på dating.dk så er det meget vigtig at profilen er tillokkende for den typr person du ønsker kontakt med. Hvis det er sex du er ude efter - så fortæl nøjagtig hvad du tænder på, og hvad du kan give.- hvis der er anden kontakt du søger, så fortæl om dine specielle særheder- og forventning til den du søger. Ingen pral, meg gerne fortæl om dine færdigheder.-- så får du kontakt. God jagt.

alr

Kommentar
Fra : ALR

Dato : 02-07-03 16:28

hvis du vil have succes med en profil på dating.dk så er det meget vigtig at profilen er tillokkende for den typr person du ønsker kontakt med. Hvis det er sex du er ude efter - så fortæl nøjagtig hvad du tænder på, og hvad du kan give.- hvis der er anden kontakt du søger, så fortæl om dine specielle særheder- og forventning til den du søger. Ingen pral, meg gerne fortæl om dine færdigheder.-- så får du kontakt. God jagt.

alr

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-07-03 16:30

du er jo ude i noget utroskab som efter min mening er ret klamt..!!! (men hver sin smag) mit forslag til dig ville være at snakke med din kone om det og så gå ned til en trækkerdreng og så for at bruge dit eget udtryk slikke hans pik...

Kommentar
Fra : aip

Dato : 02-07-03 16:40

Hej

Slap dog af allesammen, lad dog folk gøre som de har lyst til, når bare det er gensidigt.

Du skal måske prøve på scor.dk - der har jeg/vi haft fin succes.

Aip

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 02-07-03 17:05

Til solgaard.
Nu er det ikke fordi vi skal sidde og hakke på hinanden her MEN..................
Jeg er selv bruger på Dating og man behøver ikke være utro som du mener , fordi man bruger de steder istedet for at rende på Diskoteker og ligende, er man seriøs og ærlig kan man sagtens finde en partner de stedet, dog giver jeg dig ret i at mange , især mænd benytter sig af den slags " utroskab" og forsøger at få en gratis knald eller bolle partner, men sådan er alle ikke, og mange kvinder gider netop ike besvare den slags , så til de kvinder som læser dette, skriv det tydeligt i jeres profil at det ikke er det i ønsker.
Til sidst ...du har nok ikke selv oplevet at være single på den måde og benyttet dig af en seriøst sted, men hører kun om alt det negative, og bruger måske heller at score en partner for en aften på Diskotekerne eler hva´, ja undskyld , men jeg kan sq blive lidt harm når jeg hører den slags udtagelser fra nogen som ikke ved hvad det handler om , men måske du får brug for det engang .
Hilsen en AKTIV SERIØS bruger af dating
Niss45

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-07-03 17:18

-->niss45

Jeg tror skam på at der er MANGE seriøse brugere på disse steder.! det var ikke negativt men da jeg skrev disse steder.. men efter min mening er man utro hvis man er gift og så er sammen med en anden.. han skriver præcis at det er det han vil.. jeg har intet imod dating.dk scor.dk osv. overhovedet ikke.! meeen jeg har da noget imod utroskab.! men jeg skal selvfølgelig ikke blande mig i hvad han vil og gør.. men han spurgte hvorfor der ingen respons kom på hans profil og jeg gav min mening til hvorfor jeg troede at der ikke var så mange der skrev..

god dag..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-07-03 17:23

--> niss45

tillæg. jeg har haft den samme i 4 år nu og har derfor ikke haft brug for at bruge dating stederne.. men det betyder ikke at jeg har noget imod dem.! men jeg må da indrømme at jeg da er mere til at date live en end på nettet..

nå nok om det..

tilbage til mickh

held og lykke med din profil..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 02-07-03 17:33

OK solgaard god igen og held og lykke med ham og jeres fremtid
MVH
Niss45

Accepteret svar
Fra : ALR

Modtaget 60 point
Dato : 02-07-03 17:55

hej igen
ser nu at det er en anden fyr du søger- og sansynligvis til ren rå sex eftersom du er gift
Så er dating ikke det rigtige sted.
Bedste (sikre) profil lægges på scor.dk. -Men gå lige på og hårdt- fortæl hvad du vil ha, og hvad du vil gi.- evt. supleret med billede (gerne frækt)
der vil du kunne få nogle gode kontakter .

mvh

alr

Kommentar
Fra : prophet

Dato : 11-07-03 20:50

Er du en mand eller kvinde så kan vi tænke over de t hvad heddervdu der??
Så skal du nok få det du søger efter ;-9

Godkendelse af svar
Fra : mickh

Dato : 21-07-03 09:43

Tak for svaret ALR.