/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
god skridt tæller
Fra : preb1944
Vist : 261 gange
100 point
Dato : 14-03-20 13:50

hej. Søger en god (bedste) mobil skridttæller Det er til android- og gerne let at finde ud af .
Tak vh.Preben

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-20 09:37

Det handler ikke så meget om et program til at tælle, men mere om hvor vidt din telefon med rimelig sikkerhed kan tælle skridtene. Det hænger ikke bare sammen med ,mekanikken i den, men i højere grad om hvor den er medens du går.
I en lomme som ikke påvirkes meget af skridt, vil den have det svært, Hvis den sidder med en klemme i bukselinningen eller spændt fast på benet, vil det være megett bedere .
Jeg har eksperimenteret med forskellige -ikke så dyre- aktivitesture på håndledet. Ingen af dem er sikre skridttællere.
min gamle mekaniske til at sætte i et bælte er meget bedre.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 16-03-20 09:30

Tak for svaret transor.