/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Bedste VVS installør på Frederiksberg
Fra : holmgreenvvs
Vist : 212 gange
20 point
Dato : 13-03-20 16:18

Hej!

Jeg står og skal have lavet badeværelse og leder derfor efter en vvs installør.

Har hørt at https://holmgreen-vvs.dk skulle være god, nogen der har erfaringer?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-03-20 16:28

Jvf dit nick er det her så en bevidstløs reklame for dig selv?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 13-03-20 16:32

nogen der har erfaringer?

Er du ikke ejer af firmaet, så burde du jo bedst selv vide det.
Eller bruger du et andet firma..

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-03-20 19:42

Hvis det skal forstås, som det ses, er det godtnok en pinlig form for "Selv promotion".
Uha uha, jeg ville kravle under gulvtæppet, hvis det var mig.
"Den" må du lære at kamuflere lidt bedre hr. Holmgreen.

Selvfølgeligt kan det være han har sat "holmgreenvvs" på som titel, fordi han er interesseret i det firma. Meenn...den lugter lidt ilde.

M.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-03-20 19:56

Ja og bruger dem aldrig igen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-03-20 23:05

En VVSer der skal ligge på knæ i en reklame for sig selv, er vis ikke meget bevendt.

Dårlig markedsføring.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-20 14:31

Pakker man nu panserslanger med teflontape i stedet for fiberskiver.
(Det ville ikke være godkendt hos mig)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-20 03:19

Godt set Eyvind. Det er jo regulært klamp. Vanvittigt dårligt at bruge det på sin hjemmeside, og så oveni prøve at nasse sig til gratis reklame. Farvel Holmgreen VVS. Vi kommer aldrig til at tale sammen.

Kommentar
Fra : Eyvind