/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tupperware ombytningsvarer
Fra : bodillouise
Vist : 268 gange
100 point
Dato : 09-03-20 08:04

Jeg var til tupperware for lidt over en mdr siden.
Da det er mange år siden jeg var sidste gang, havde jeg en del der skulle byttes (evigheds ganti)
Konsulent og jeg kiggede reklamationerne igennem. Hun var ret sikker på at mange af tingene nok skulle blive byttet. Få i tvivl om.
Jeg tog et billeder og senere til hendes mobil, så vi var enige om hvad jeg havde aflevere (åbentbart ikke noget de skriver ned - dette ville jeg selv have gjort).
I går holde min svigerinde party. Da jeg ikke selv havde mulighed for at komme, havde jeg skrevet en liste med et par produkter, jeg gerne ville købe. Plus et låg konsulenten skulle finde pris på (omkring 500 kr i alt).
Jeg havde skrevet til min svigerinde at jeg kun købte, hvis mine returvare var med. Den beslutning stod jeg konsulenten kunne heller ikke sige hvor lang tid der ville gå.
For 15 år siden fik man dem i de for 1-2 uger. Jeg syntes godt nok denne service er blevet noget ringe.
Nogle der ved hvor lang tid det kan gå ? Eller skal jeg hive fat i konsulenten igen eller gå direkte op til det øvereste af tupperware ?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-03-20 08:21

Citat
Nogle der ved hvor lang tid det kan gå ? Eller skal jeg hive fat i konsulenten igen eller gå direkte op til det øverste af Tupperware ?

Ja -tjae...

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-20 10:15

Det ser ud til det er konsulenten du skal have fat i.
https://www.tupperware.dk/produkter/garanti

Godkendelse af svar
Fra : bodillouise

Dato : 10-04-20 07:50

Tak for svaret katekismus.