/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lidt spas.
Fra : Mosebaek
Vist : 429 gange
300 point
Dato : 06-03-20 23:27

Nogen der kender ham her ??

https://ibb.co/TkgZQDx

Lidt hjælp....måske: Han er 23 år på billedet. Døde som 30 årig.

M.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 06-03-20 23:48

Whats the fun?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-20 09:03

Citat
Whats the fun?

Nok ingen "fun". Burde nok kalde det pjat. I mine øjne: Spas= Pjat.
Og dog, der er skam en mening med galskaben, fra min side.
Den kommer måske frem senere.

M.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 07-03-20 10:20

Det er noget af en opgave Mosebaek han ser ud til at være fra en cowboyfilm... men ved ikke hvem han er.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-20 10:42

Tæt forbindelse til denne:
https://ibb.co/1TXrPyP

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-03-20 10:43

Det billede er fra i sommer, hvor min nabo havde spillet meget højt for åbne vinduer i en halv time. Af hensyn til persondataloven kan jeg ikke oplyse hans navn.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-20 10:59

Det kunne jo godt ligne Mario Girotti, men han døde ikke som 30 årig ..... måske i en film

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-20 11:14

Næh, Mario Girotti / Terence Hill, lever i bedste velgående. Hans gamle makker, Bud Spencer, er derimod død.

ans er inde på noget.....

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-20 11:50

for_lækker, har også fat i noget....

Key Words: Lazio & Almeria.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-20 16:27

En sidste ledetråd:
To jeg ved har samme lidenskab, er Uffe Ellemann-Jensen (Fhv. udenrigs minister) og mig.
Så jeg er skam i fint selskab.

Jeg fik det bekræftet, da jeg var så fræk at kontakte ham, for flere år siden. Jeg havde nemlig hørt om det i radio tv ??

M.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 07-03-20 19:09

Mange spaghettiwesterns er optaget i almeria men kan ikke gætte navnet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-20 19:47

Jeg kan heller ikke gætte navnet og jeg ringer ikke til Uffe

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-20 22:23

Så tærsker vi ikke mere langhalm, på den historie.

Den unge mand på billedet: Tysker, født Karl Hyrenbach. Kunstnernavne: Peter Lee Lawrence /Arthur Grant. Han døde som 30`årig, af en hjerne svulst.

Han nåede at medvirke i ca. 30 film, i hans korte karriere. Den smukke unge kvinde på billeder var hans kone i virkeligheden. Spansk, navn Cristina Galbó

Billedet var faktisk kun en finte. Det øvelsen gik ud på, var at måle hvor mange her på Kandu, der havde kendskab til Spaghetti Westerns. Og det var sandt at sige, ikke mange.

Nu må jeg så lige finde en afgørelse med juryen. (Som kun består af mig). Det kan godt trække ud, da det nok bliver en hårfin afgørelse. Ingen var bare i nærheden af "målet".

P.S.: Uffe Ellevild-Jensen er åbenbart ikke medlem af Kandu.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-20 22:26

Iøvrigt er billederne fra filmen:
Ultimate Gunfighter * Helvedesmassakren (1967) Dove si spara di più

M.

Accepteret svar
Fra : f.larsen

Modtaget 300 point
Dato : 09-03-20 11:54

Jeg har set mange Spaghetti Westerns som ung. Jeg gik bare ikke op i hvad skuespillerne hed (lige bortset fra Terence Hill og Bud Spencer - og så alligevel ikke i deres "rigtige" navne).

Men derfor kan man da godt elske en god Spaghetti Western

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-03-20 23:05

Tak for svaret f.larsen.
Citat
Men derfor kan man da godt elske en god Spaghetti Western

Nemlig. De andre, her i tråden, aner ikke hvad de er gået glib af.

Fantastiske landskaber i de spanske ørkener. Troede ikke det fandtes her i Europa.

M.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 11-03-20 17:02

Selv tak - Jeg er egentlig blevet lidt inspireret af dit spørgsmål
Nu vil jeg til at se nogle af de gamle "Trinity"-film igen

Mvh
Frits