/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
CD afsp. der virker med tænd og sluk ur
Fra : lukas2502
Vist : 386 gange
153 point
Dato : 29-02-20 12:22

Jeg søger en CD afspiller der virker med et tænd og sluk ur, alle de CD afspillere jeg har set, skal man når der er strøm på, trykke på en knap for at de starter, og dermed ikke ved hjælp af et tænd og sluk ur.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-02-20 14:00

Klart nok...

Du må have fundet opfinder hatten frem og lave sådan en selv...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-02-20 17:00

Har et par Denon der autostarter.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 29-02-20 17:22

[CITAT]Har et par Denon der autostarter. ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-20 11:47
Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 01-03-20 15:57

Det er rigtig mange penge, især når jeg på ingen måde kan se om den kan starte ved hjælp af et tænd og sluk ur.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 76 point
Dato : 01-03-20 16:08

Hvor svært kan det være. Gå til din CD-afspiller - pusher. Spørg ham. Mine Denon'er og Sony'er autostarter. Dvs sidder der en CD i starter de automatisk når der kommer strøm på. Kun mine Blu Ray'er og DVD afspillere skal have besked og der skal vælges sprog mm. Så gør dig selv den tjeneste at møde op i en HIFI Klub, Elgigannten, Bilka eller hvor du nu køber den slags.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-03-20 15:04

Et styk bærbar computer med windows 8 som er startet.
Et styk ekstern Samsung CD/DVD afspiller/optager med en CD og lukket skuffe.

Første gang jeg satte strøm til afspiller spurgte den hvad der skulle ske med mediet.
Jeg valgte Afspil medie

Ud med USB stikket til Samsung
sætte USB stikket til Samsung og den ................................spiller.

Den fandt selv ud af at bruge windows medieafspiller.

Ps. Jeg har hørt Shaddows i en bedre udgave.

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 10-03-20 13:02

Tak for svaret 3773. Det tog nogen tid før jeg fandt nogen der vidste hvad en CD afspiller med autostarter var. "Autostarter" kunne jeg heller ikke i første omgang stille noget op med. Men som du sagde: En CD i afspilleren, strøm på, hvis den dur (har autostarter), starter den.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-03-20 17:58

Dejligt du fandt svaret brugbart (og så alligevel gav det så få stjerner at points blev halveret)!!!!!

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 11-03-20 08:40

Jeg kender desværre ikke nok til "kandus`" pointsystem og stjerner, så lidt uretfærdigt for dig.