/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Browser
Fra : omahexen
Vist : 328 gange
200 point
Dato : 28-02-20 07:59

Har før været inde på det,men det drejer sig om hvilken browser der er bedst,jeg har prøvet Chrome,men der forsvandt rækken med " favoritter ",er det det samme med f.eks. Firefox.

Accepteret svar
Fra : Jorgen_ros

Modtaget 210 point
Dato : 28-02-20 08:28

Hvis du med favoritter mener bogmærker, så åbner du den igen ved at klikke på de tre lodrette prikker øverst til højrew.
Klik så på Bogmærker og på næste billede klikker du (sætter flueben) på vis bogmærker og du for linjen synlig.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-02-20 09:02

Google Chrome er da absolut den bedste overhovedet, man skal jo blot vide hvad man har med at gøre...

Gør du som Jorgen_ros anbefaler og i øvrigt lige sætter dig en smule ind i funktionerene, så bliver du meget glad for den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-02-20 11:04

Eller bare >>>> Ctrl+Skift+b <<<< så slukker eiier tænder bogmærkelinjen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-02-20 18:22

Citat
Google Chrome er da absolut den bedste overhovedet

Helt enig.

Citat
Eller bare >>>> Ctrl+Skift+b <<<< så slukker eiier tænder bogmærkelinjen.

.......men kun når en side er indlæst. I alt fald i min Chrome ver.

M.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 01-03-20 06:55

Tak for svaret Jorgen_ros.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-20 11:44

Jeg har netop afprøvet ctrl+skift+b i min nyinstallerede windows 8 (ej 8.1) med en helt ny google chrome browser uden først at aktivere bogmærke linjen med et link..............Det virker

Fidusen med " ctrl+skift+b " er jo at det er lynhurtigt hvis der skal være mere plads på skærmen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-03-20 12:49

Citat
Fidusen med " ctrl+skift+b " er jo at det er lynhurtigt hvis der skal være mere plads på skærmen.

Jeg synes det er nemmere med "FN + 11" taster. (HP og win10). Så er der virkelig gjort rent bord...øhh vindue.

M.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 01-03-20 16:34

Genvejs kombinationer er supersmarte - hvis man altså lige kan huske dem.

Kommentar
Fra : Eyvind