/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
huawei
Fra : kivi
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 27-02-20 13:27

huawei p smart hvor går man hen og ændre så den ikke bimler hvergang der kommer en mail jeg mener at den var instillet sådan inden jeg reset den den skulle gerne bimle når det er en sms

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-20 14:31

Kopieret fra Brugervejledningen, som du kan hente her: https://consumer.huawei.com/dk/support/phones/p-smart/

Lyd og skærm
Konfigurer dine lydindstillinger
Når du ser film eller spiller spil, skifter enheden automatisk til stereolyd for at forbedre lydoplevelsen.

Du kan også justere ringetonen og indstillingerne for lydpåmindelser, så de passer til forskellige
situationer.
Juster systemlydstyrke: Tryk på en lydstyrkeknap, og stryg for at justere lydstyrken for medier. Du
kan også trykke på for at åbne skærmen med lydindstillinger og justere ringetonen og lydstyrken
for medier og alarm derfra.
Du kan også justere lydstyrken i systemindstillingerne. Åbn Indstillinger, tryk på Lyde, og
stryg for at justere lydstyrken.
Tryk på Standardlydstyrkeknap på skærmen med lydindstillinger, og vælg Ringetonelydstyrke.
Du kan nu bruge lydstyrkeknapperne til at justere ringetonens lydstyrke.
Skift mellem lyd, vibration og lydløs tilstand: Stryg ned fra statuslinjen for at åbne
meddelelsespanelet. Tryk på for at skifte mellem tilstandene Lyd, Lydløs og Vibration.
Aktivér tastelyd og meddelelseslyd: Åbn Indstillinger, og gå til Lyde > Flere lydindstillinger
for at aktivere eller deaktivere lyd ved berøring af taster, skærmbilledlyd og vibration ved berøring.
Indstil enheden til lydløs tilstand: Aktivér Lydløs tilstand fra skærmen Lyde, og aktivér derefter
Vibrér i lydløs tilstand. Når du modtager et indgående opkald, tændes skærmen, og din enhed
vibrerer.
Tilpas din ringetone og meddelelseslyd: Vælg den ringetone eller meddelelseslyd, du foretrækker,
på skærmen Lyde.
Deaktiver lyd under start: Gå til Lyde > Flere lydindstillinger, og deaktiver Tone for tændfunktion.

Clou

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 28-02-20 07:42

Tak for svaret clou.