/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
iPhone
Fra : bodillouise
Vist : 333 gange
200 point
Dato : 23-02-20 09:08

Når jeg vil på e-boks på tlf logger jeg på som normal.
Det går også fint. Men når jeg vil åbne beskeder op, vil den ikke åbne dem.
Hvad skal jeg gør for at få den til det ? Er der noget med indstillingen at gør ?
Syntes før hen at jeg kunne.
Har prøvet at slukke tlf og starte op igen uden det hjælper.
Det er en iPhone jeg har.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 23-02-20 09:56

Du skal jo logge ind med dit NemId - det kan du jo så gøre via en nemId app

https://www.nemid.nu/dk-da/kom_i_gang_med_nemid/nemid_nogleapp/

intet er nemmere...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 23-02-20 10:01

Nu ser jeg det er selve beskeden i E-boks du ikke kan åbne...
Det kunne være din iPhones indstillinger måske...

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 23-02-20 10:23

Din pdf-fil bliver muligvis downloadet i baggrunden, så prøv at kikke, der hvor dine hentede filer gemmes.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 23-02-20 11:39

Kunder hos Nordea kan ikke logge på mobilbank her kl.11:00
om de kan på E-boks ved jeg ikke

Kommentar
Fra : clou

Dato : 27-02-20 14:14

Når det kniber for mig at åbne dem, så slår jeg Wi-Fii fra og bruger telefonens Netværk - så det var måske et forsøg værd.

Du kunne måske også rydde Historik og Webstedsdata - det kan også gøre en forskel, hvis det er længe siden du har gjort det: (Indstillinger - Safari - Ryd historik og Webstedsdata - og det samme en gang til).

Clou

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 28-02-20 16:45

Clou virker desværre heller ikke.
Prøvet og slukket og genstartet tlf.
Prøver at være inde på e- boks. Kan se der ikke er nogle mobilnet tilknyttet, måske derfor kan dog ikke via tlf tilknytte en. Vil lige starte pc’er op i aften og se om jeg kan få lov via den

Accepteret svar
Fra : Jorgen_ros

Modtaget 200 point
Dato : 28-02-20 17:18

Det er da klart at det ikke virker hvis du ikke har oprettet mobiladgang til din telefon.
Det gør du via indstillinger - mobiladgang og følg anvisningerne.

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-03-20 07:08
Godkendelse af svar
Fra : bodillouise

Dato : 10-04-20 07:49

Tak for svaret Jorgen_ros.