/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
LYSERE SKÆRM PÅ EN 3510I
Fra : Tompe_10
Vist : 468 gange
15 point
Dato : 02-07-03 14:00

KAN MAN LAVE SIN SKÆRM LYSERE PÅ EN 3510I JEG SYNTES NEMELIG AT DET SER DUMT UD NÅR DEN ER SÅ MØRK

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 02-07-03 14:28

Man kan selv ændre farve indstillinger , ved at go ind i indstillinger , display instillinger, kan du ændre det, men der er ikke så mange muligheder, måske kan kan finde nogle muligheder for at hente noget på nettet ???, men du kan prøve at se om det kan hjælpe dig..

Accepteret svar
Fra : DDEBJ_Madsen

Modtaget 15 point
Dato : 03-07-03 12:03

Hey.. en af mine venner har samme problem.. egentlig bare omvendt.. hans display er for lyst... Du skal bare gå ind til der hvor du har købt din telefon og få dem til at justere på det.. Det skylles en display fejl og kan hurtig ændres... Held og lykke...

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 03-07-03 13:10

jeg ved godt det er en fejl men sidst jeg var inde med en fejl på min mobil slettede de 7 spil og 13 billeder

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 03-07-03 13:11

Tak for svaret DDEBJ_Madsen.

Kommentar
Fra : DDEBJ_Madsen

Dato : 03-07-03 13:31

Jeps det gør har også slev prøvet det 3 gange.. Møg irreterende.. Men en software opdatereing og lidt justeringer er vist den eneste løsning..