/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorda opretter jeg en Blog
Fra : poten
Vist : 313 gange
100 point
Dato : 23-02-20 08:50

Det skal bare være en meget enkel Blog hvor medlemmer af en forening kan dele oplysninger om tider og tilmeldinger o.s.v.

Der skal jo så selvfølgelig være et log in til Bloggen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-20 10:59

Hvis det bare er tilmeldinger og tider, kan du bare bruge Google´s Doodle.
https://doodle.com/da/planner
Jeg bruger den selv og vælger tabel visning da det strækker sig over flere måneder.
Kun de som får tilsendt et link eller direkte en mail med adgangen, kan se og koble sig ind.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 23-02-20 13:59

Desværre ikke helt den funktion jeg søger.

Der skal være plads/funktion til at lægge referater fra møder og lignende op tilligemed.

One.com havde før en fremragende Blog, men så lagde de in in under Wordpress
og så er det jo ikke for almindeligt hvide mennesker at finde ud af...

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-02-20 14:08
Kommentar
Fra : poten

Dato : 23-02-20 14:19

>abbaba det er jo en kalender som så mange andre kalendere...

Den opfylder ikke rigtigt mit behov

Der skal være plads/funktion til at lægge referater fra møder og lignende op tilligemed.

One.com havde før en fremragende Blog, men så lagde de den ind under Wordpress
derfor er det jo ikke for almindeligt hvide mennesker at finde ud af...
(ihvertfald ikke undertegnede)

Kommentar
Fra : poten

Dato : 23-02-20 14:26

Det jeg i princippet skal bruge er jo:

En nem hjemmeside, hvor man kan skrive oplysninger ind på
og deltagerne - i dette tilfælde underviserne også kan skrive
oplysninger ind på, (f. eks. skrive om 'jeg har modtaget en henvendelse
fra Grete eller Orla, de vil geren skrives på ventelisten...)
Så skal der f.eks. et sted hvor jeg skriver referatet fra seneste møde.
Der kan blive brug for at skrive hvem der har lokalerne på hvilken dag...

Alt sammen så enkelt at gå til, uden det skal være for teknisk...

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 100 point
Dato : 23-02-20 14:58

Det kan du også med google

Kommentar
Fra : poten

Dato : 23-02-20 23:49

Citat
Det kan du også med google

Kan du forklare det nærmere?

Godkendelse af svar
Fra : poten

Dato : 23-02-20 23:58

Tak for svaret abbaba.

Sådan ved nærmere tankevirksomhed fandt jeg ud af hvordan den skulle skæres...
Tak for indput og bevarelse...