/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Hvad er det?
Fra : Tazzie1337
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 03-02-20 23:20

Hej Folkens.

Jeg har et spørgsmål som jeg længe ikke har kunnet regne ud.
Har haft forskellige teorier, men de falder allesammen til jorden.

Det er sådan at nogle tror jeg bruger stoffer.
Og derfor når de tror jeg er påvirket, sker dette:
1.)Mit hård begynder at klø, og skælle(som i SINDSSYGT skæl), det er virkelig slemt.
1.1.) Min hud i ansigtet tører instant ud, - nogle gange så slemt at det drysser med tør hud fra kinderne.
2.)Jeg får en slags muskle-kramper, stort set i hele kroppen.
3.)vejrtrækningsproblemer.
4.) Nogle gange (når det er rigtig slemt), bliver mine fødder og hænder blå/lilla
5.) Fjernhed - / disorienteret.
________________________
Jeg er ikke sikker på om det her har noget med det at gøre, nogle gange hoster jeg kraftigt, og det fremkalder et slags epellepsi-anfald.
Under dette "anfald" er jeg ved 100% bevidsthed men min venstre arm kan jeg ikke styre, og laver nogle epelleptiske bevægelser(op og ned),
Det her har jeg ALDRIG i mit liv prøvet før. og jeg er 31.
_____________________________________________
Den allersidste gang det her er forekommet, var jeg præcist kommer hjem (bor hos mine forældre), og skulle have et glas vand til mine sovepiller.
Vandet smagte mærkeligt, og BANG, de ovenstående punkter ramte mig.
Hvilket nu resulterer i at mine sovepiller ingen effekt har, og jeg får ikke sovet i nat.

Please hjælp mig.

MVH Mig

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 110 point
Dato : 03-02-20 23:28

Gå til læge!

Godkendelse af svar
Fra : Tazzie1337

Dato : 03-02-20 23:34

Tak for svaret ThomasCSR.

Det kan bare ikke lige lade sig gøre.
hvis jeg går til læge og siger jeg har ondt i mit ben (for eksempel).
Spørger han om det ik er en god ide at kigge forbi psykiatrien..
Lægen er ligeud ubrugelig for mig.:!

Jeg er 400% sikker på at det er noget som jeg får tilført, enten Oralt eller gennem luften. Det er STENSIKKERT.

der er aldrig noget hvis jeg er alene, eller folk ikke ved hvor jeg er...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-02-20 23:54

Har du et arbejde?

Det lyder noget psykotisk, det du beskriver.

Kommentar
Fra : Tazzie1337

Dato : 04-02-20 00:06

Tak - Super svar

Hvilket noget er så psykotisk ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-02-20 00:16

Det hele.

Har du et arbejde???

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-02-20 00:17

Ryger du??

Kommentar
Fra : Tazzie1337

Dato : 04-02-20 00:26

waow..

Du er virkelig intelligent.
men for at den vokser, læs lidt om psykose...
hva har det med noget at gøre om jeg har et arbejde.

Og ja jeg ryger - hvis du vil give det skylden så nej

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-02-20 00:30

Du “flygter” fra realiteterne.

Kommentar
Fra : Tazzie1337

Dato : 04-02-20 00:32

Er du helt sikker på det ikke er dig der er psykotisk ??

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 06-02-20 06:04

Tror du er psykisk syg