/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Behovet for nøgenbilleder
Fra : ingelein
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 21-01-20 14:37

Ligesom kødforbruget har været stigende de sidste år, er efterspørgslen efter nøgenbilleder af “gud og hvermand/kvinde åbenbart blevet det, når man læser nyheder i aviser og medier. Jeg fatter ikke at nogle ganske almindelige piger har behov for at lade sig fotografere i tvivlsomme situationer, der bagefter kan udnyttes af endnu tvivlsommere personer. Hvad får piger til at stille sig an med trutmund og bar røv? Jeg mener ganske almindelige piger med sund fornuft (skulle man mene). Jeg fatter det ikke.
Jeg har ikke været grimmere end at et kendt firma i 60erne opfordrede mig til at stå model til nogle af deres etiketter på..... kødåser. Jeg takkede pænt nej. Skulle ikke stå med forklæde og røre i gryde mange år fremover.
At jeg så mange år senere blev et kendt ansigt i et sobert ugeblad HJEMMET og HENDES VERDEN er en helt anden sag, for det var mine aktiviteter i det kreative område, som førte til det, selvom jeg heller ikke var meget for det.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-20 17:11

KÆRE INGELEIN

NEJ. JEG FATTER DET HELLER IKKE.
KAN KUN TÆNKE AT DET MÅ VÆRE DE LET TJENTE PENGE OG DEN GLAMOUR
DE TROR DER FØLGER MED.

MVH AG112

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-01-20 18:08

Ja, jeg er næsten ked af alle de unge mennesker der tror de er noget, hvis de laver trutmund og hopper rundt på en scene. Jeg har set for meget i mit liv til at jeg kan klappe i hænderne. Udstilling, promovering, likes osv. jamen kan de ikke se, hvor hurtigt stjernerne forsvinder fra himlen/skærmen? Dommerne er næsten endnu værre.
Jeg kan kun ryste på hovedet og glæde mig over at vores børnebørn ikke er på gslej.
I gelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 21-01-20 20:09

Danmark er ved at nå bunden, af dumme mennesker.
Danskere kan ikke tænke selv mere, alle skal ligne hinanden.
Man ser unge billister med nyt kørekort? spørge politiet hvordan man tænder for lyset? når de er blevet taget på fersk gerning = uden lys om natten...
Et eller andet må de have lært, med de priser.
For meget internet/ telefoni er sikkert grunden til mis-æren.

Selv har ikke noget imod nøgne piger, bare jeg selv får lov til at vælge hvornår og hvor.

Småbørn ned til 9 år kommer i behandling fordi de ikke er tilfredse med sit eget køn, ærlig talt?
De kan vel vente til de er myndige, og kan træffe et måske mere fornuftigt valg.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-01-20 20:10

@AG112
Det var nu ikke så meget dem der i forvejen promoverer sig i medierne, men mere almindelige skolepiger, som du og jeg hver dag møder i bybilledet, som lader sig lokke til at lade sig fotografere - eller endnu værre, stiller sig op i enrum og sender billederne til nogen de tror at de kan stole på. Jeg fatter heller ikke at man klæder sig sexet og udfordrende for hvem? Hvad skal det til for?
Ak jo, allerede i slutningen af 50érne kunne ME TOO bevægelsen være startet. Jeg gad ikke klap i måsen og under nederdelen, så jeg sagde tydeligt fra, men den rare gamle kontorchef kunne/ville ikke gøre noget overfor de smarte Elite drenge, der var ansat. Resultatet blev at jeg hver dag fik det sidste job på arbejdet, fordi det var kotyme at veterinærerne sidst på dagen meldte ind, hvilke numre der skulle præges på konservesdåserne.
Ingelein

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-01-20 00:19

Gamle røvhuller har alle dage klaget over ungdommens evner og lyster.
Så en del af jeres bemærkninger viser kun at situationen i dag er, som den altid har været.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 22-01-20 01:04

Frisind og gode relationer er en ting, men at fise rundt med ?

Har du set små-unger (alder ukendt) render rundt i det offentlige RUM med ? rævehaler? i rø___ bare for at få lidt opmærksomhed?
Link - eller søg selv på? gamle/ ældre mennesker med en hund i snor...

https://lovebuddy.dk/buttplug-tail-hale/

Der er FRISIND og så er der NOGET de yngle unger KUN kan se andre steder fra.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 22-01-20 07:44

Tak for svaret AG112.
Jeg kan jo es tendensen i de svar der måtte komme, så jeg lukker spørgsmålet her.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-01-20 08:42

Citat
Det var nu ikke så meget dem der i forvejen promoverer sig i medierne, men mere almindelige skolepiger, som du og jeg hver dag møder i bybilledet, som lader sig lokke til at lade sig fotografere -

Måske, endda de samme piger som nægter, at tage et bad efter idræt i skolen, fordi de ikke er tilfredse med deres krop.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 22-01-20 12:22

TAK FOR DET INGELEIN.

JEG TROR MANGE AF DE UNGE MENNESKER MANGLER NOGET AT GÅ OP I, OG IKKE SÅ MEGET DERES UDSEENDE.

MANGE HAR DET OGSÅ FOR NEMT, RIGTIG MANGE FÅR EN FORFÆRDELIG MASSE PENGE HJEMMEFRA (FORÆLDRENES DÅRLIGE SAMVITTIGHED ?)

HVIS DE UNGE SELV SKULLE UD OG TJENE PENGENE, HAVDE DE NOK IKKE DEN SAMME TID TIL AT VÆRE SÅ UDSEENDE FIKSERET.

MVH AG112