/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kortspil davoserjas
Fra : preb1944
Vist : 643 gange
200 point
Dato : 20-01-20 10:49

Hej.Jeg har søgt spillet davoserjas på pc.Både i kortspil med flere spil ,hvor det ikke har været med-og i spil alene med download.Kan få mange frem med 1.3.0.3 men kan ikke downloade mere. Søger både freeware og shareware.
Evt. Tak

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-01-20 11:51

Kan det ikke downloades her?
https://download.dk/spil/kortspil-kabale

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-20 11:54

https://graakjaer.net/kortspil/kortspil.htm

lige under Canasta på siden

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 20-01-20 12:45

Tak for forsøget på hjælp. Eyvind det er ikke spillet der downloade .kun skemaet.katekimus
der henvises til spillet i 1.3.0.3 som der gør flere steder,men det fungerer ikke (spillet for gammel ?).Så håber stadig på hjælp

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-01-20 13:30
Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 20-01-20 14:05

tak.Katekismus.Siden kan stadig ikke få siden fremHenviser til opdatering af drivere og kommer så ind på kinesisk side.Kan se den henviser til 1.3.0.4 som ikke fungerer.Måske spillet er for gammelt,så det hverken kan købes(med andre spil) eller få gratis.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-01-20 15:56

Det lyder ikke godt. Jeg må indrømme, at jeg ikke tjekker, da jeg er på ipad.
Kig denne
https://softfamous.com/davoserjas/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-01-20 16:12
Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 20-01-20 16:51

Katekismus.
Tak for dine forsøg.Jeg har også selv været inde på de sider uden resultat.Så jeg kan se jeg skal være heldig for at finde noget der duer,Håber på resultat indenfor et par dage eller vil du få pointene for dine forsøg. hilsen Preben

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 20-01-20 19:36
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 20-01-20 20:13

Kan så læse på nettet at spillet ikke er Hjerterfri, men det minder meget om det.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 20-01-20 22:11

Prøv med denne, download gælder 7 dage så slettes filen igen
https://fil.email/mn6BpZ92

Hent og pak ud, kør Davoserjas.exe
Der kommer en fejl, vælg forsæt...

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 21-01-20 11:30

Tak for svaret Klaudi. Tak til de andre der forsØgte.Håber senere at finde spillet andre steder

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-01-20 17:35

velbekomme