/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er kandu.dk ikke meget stille?
Fra : dogvillestar
Vist : 306 gange
500 point
Dato : 14-01-20 10:21

Som altid på kandu i nyere tid, så er der ingen der gider stille deres spørgsmål ordentligt.
Ofte mangler der info og oplysninger om stort set alt

Måske derfor at kandu er noget stille, da man bare ikke gider at bruge tid og 10 indlæg på at spørge ind til hvad spørgeren egentlig tænker på?

Sådan har jeg det. Er ikke tankelæser og clairvoyant.
Gider ikke bruge tid på et spørgsmål, hvis spørgeren ikke gider skrive lidt om hvad, og hvor han vil hen med det.
Så ignorerer jeg bare og smutter videre

Er det bare mig?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-20 10:47

Citat
Er det bare mig?

Næ det er det ikke.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 500 point
Dato : 14-01-20 11:30

Du har helt ret, dogvillestar. Spørgsmåler herunder "Nybyg", er et godt / dårlig eksempel.

"Hvorfor kører min bil kun 10 km/l ???"
"Hvorfor er min komputer langsom ???".

Ikke engang en politiker, kan svare på sådanne spørgsmål.
Man må jo forsøge at "tegne" et billede, af problemet. At gøre det forståeligt.

M.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-01-20 11:36

Er enig - men prøver efter bedste evne at hjælpe! ??

Clou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-01-20 13:13

Det kan der nok være noget om dogvillestar.
Måske er forumbrugere spredt ud over mange af de nye medier.
Der er jo også en del IT cafeer rundt omkring, hvor mange af de samme samme computer / telefon / camera / Tv / spørgsmål dukker op.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 14-01-20 15:59

Det er ikke kun her der er dumme spørgsmål.
Det er vel det moderne menneske, med telefonen i øret dagen lang som stiller disse spørgsmål.
Travlt med alt og ingenting

Prøv engang at se salgs annoncer.
Bil sælges, er den mest latterlige jeg har læst, ingen andre oplysninger eller billeder.
Andre annoncer skal man spørge om der sælges eller købes.

Godkendelse af svar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-01-20 04:14

Tak for svaret Mosebaek.

Tak til alle for jeres svar

Valgte en tilfældig 'vinder'.