/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Ipad og opdateringer
Fra : ingelein
Vist : 342 gange
40 point
Dato : 31-12-19 17:15

Jeg hader det roderi der bliver på min Ipad efter opdateringer. Nu kan jeg ikke længere plukke billeder fra mit Fotobibliotek for at sætte dem ind på Face Book. Jeg får en meddelelse om at jeg skal tillade at FB bruger mine billeder.
Det gør jeg i mine personlige indstillinger - og så sker der ikke en dyt, når jeg prøver at sætte et billede ind. Det kører i ring. Hvad skal jeg gøre?
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 40 point
Dato : 31-12-19 18:17

Måske prøve at genstarte den Hold "Home" og "Tænd knap" inde til den viser det hvide Æble...

Og derefter prøve igen.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-01-20 13:07

Har du kunnet det tidligere med alle billederne fra Fotobiblioteket? Jeg har netop gjort det med nogle af mine billeder - og det fungerer udmærket - min Ipad og Iphone er begge opdaterede til seneste version.

Prøv som der bliver skrevet i andet opslag - at genstarte!

Godt Nytår!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 02-01-20 13:34

Tak for svaret. Jeg har uden problemer kunnet bruge alle mine billeder fra Ipads fotobibliotek. Jeg har prøvet at genstarte. Det hjalp ikke.
Jeg bliver bedt om at gå i indstillinger og tillade at FB bruger mine billeder.
Hm....... Forhåbentlig da kun det ene, som jeg vil sætte ind i en gruppe?
Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 02-01-20 15:31

Hm....... Forhåbentlig da kun det ene, som jeg vil sætte ind i en gruppe?

Læs reglerne for brug af billeder på FB = de overtager alle rettighederne.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 02-01-20 18:47

Ja - forhåbentligt da kun de billeder jeg lægger ud på FB uden at grabbe hele mit fotoalbum.
Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 06-01-20 22:03

FB er en ? GRÅDIG side.

Forstår ikke mennesker der gør brug af den, men VI vil jo så gerne dele alt om alle med ? hvem...

Jeg har selv en konto oprettet for 10 år siden (tror jeg), hvis man kan kalde det for det, og bare det at logge ind efter måneders udeblivelse, så får jeg venner / anmodninger om osv, og alt ryger direkte i SPAM, da jeg intet kender til personerne eller diverse grupper/

terapi for voksne = altså det med at slette alle anmodninger eller hvad det kaldes.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 06-01-20 22:06

I gamle dage kunne man få Post til tiden, nu bliver man Spammet af de Sociale medier.

Op i R... slettet af censuren - den er blevet træls, internettet altså

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 12-01-20 10:23

Tak for svaret Benjamin.Hansen.